• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Bridecilla

madelyn,

ja, hör dig för...

• linda23

Här är en till som precis har bokat bröllopsresan, den kommer att gå till Bali :) UNDERBART, längtar redan... Har dock inte bokat hotell ännu, beslut skall tas i denna vecka. Vart skall ni andra åka på bröllopsresa?

• Glücklich

Bridecilla: Våra inbjudningskort ska vara vita med lilarosa initialer samt datum på framsidan. Inuti är det tunt lilarosa papper med svart text (inbjudan) Runt om hela pappret har vi guldsnöre. Kuvert är jag inte klar med för de var sååå dyra. (9kr st) så jag ska tänka lite till på det.

• Glücklich

Vi ska åka till Sorrento (Amalfikusten) Har alltid drömt om Pompeji och Capri, så det blir utflykter dit!

• Thindris

Ms O
    Jag tror jag ahr två bröllops abc... kan maila dig dem om du vill... har hittat dem här på bt vid något tillfälle

• Thindris

Bridecilla
    Min tärna får betala sitt hår och sitt smink själv, hon har desstuom betalat sin klännign själv (eller hennes föräldrar rättare sagt). Detta är en överenskommelse vi har då jag får betala mitt själv när jag ska vara tärna också Men vi ville göra oss i ordning tillsammans, så vi bokade det direkt...

• linda23

Ang Håruppsättningar.

Tänkte bara ge som tips om denna länken. (fick den av någon annan här på BT) Där kan man få inspiration om olika håruppsättningar. Alltid kul.

www.netwesele.pl/forum/printview.php

• Thindris

linda23
    Tack för tipset. Vet redan vad jag ska ha för frisyr när jag gifter mig, men ska snart vara tärna och fick en hel massa ideer åt mig själv på den sidan Hittade även en del åt min tärna, hoppas nu bara hon själv gillar det också

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    Glücklich, dina inbjudningar låter supersnygga!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2