• sweet saint
    Äldre 14 Dec 11:50
    41476 visningar
    21 svar
    21
    41476

    Herbalife, nån som testat?

    jag har provat herbalife några gånger, och visst går man ner i vikt och snabbt!!!
    Pigg och allmännt bra mår man ochså!!!
    Men man går upp allt ungefär lika fort som man gått ner... Oundvikligt tror jag...
    För mig vart det så att när jag slutade så vart jag enormt trött och kunde sova hur mycket som helst.. sen kom hungern vill jag lova.. jag försökte att följa Viktväktarnas mat efter, för att undgå att gå upp, men jag var konstant hungrig så det gick bara inte.. Och med VV så äter man ju mycket ändå...
    Så det funkar ju om man vill gå ner snabbt till nåt särskillt datum, men jag tror du får räkna med att gå upp igen... Tyvärr!!

    Men hoppas att det visar sig att funka för dig!!

  • sweet saint
    Äldre 14 Dec 12:41
    #0

    om det är så att din coach är din försäljare så vad jag har förståå så äter de hebalife hela tiden men i mindre mått.. men jag kan ju ha fel...

    Men som sagt hoppas du håller allt!!!

    Det som är det bästa med HBL är ju att man har ju energi för 10 personer!!!! Plus att hyn strålar!!! Man mår helt otroligt bra medans man går på den kuren..
    Jag har fortfarande det där pulvret kvar.. tropicana.. jag brukar ta en sån drink inför särkillda tillfällen för att se bra ut och vara pigg.. börjar ta det då ca en vecka innan "festen"

  • sweet saint
    Äldre 20 Dec 10:06
    #0

    Mia.MAria:
    hur kommer man till den sidan??

    Är intresserad av att läsa den, då jag själv inte tycker att HL är en bra metod för viktminskning av olika anledningar..

  • sweet saint
    Äldre 20 Dec 11:09
    #0

    Nu hittade jag den och känner igen mig...
    Visst går man ner i vikt!!!!!
    Men den största anledningen varför jag inte vill gå på den kuren längre är faktiskt konsekvenserna som man får...
    Man mår ju superbra!!! Man HAR energi som räcker o blir över, man glömmer bort att äta för man har sån energi...
    Sen när man slutar så kraschar man i princip.. Man äter mycket och man sover iallafall 4-5 dagar...
    Först trodde jag att det var inbillning, så efter ett par månader provade jag igen, och samma sak hände..
    JAg tillhör faktiskt dem som TROR att det innehåller nåt extremt uppiggande, precis som hon trodde, amfetamin..
    Inte är det bara örter iallafall!!!!!
    Så jag rekomenderar inte Herbalife pga av detta faktiskt...
    har inte velat skriva det innan för risken finns att bli TOTALT nedbombad av bittra inlägg ang pulverdieter.
    Men detta gäller BARA HErbalife.

    Jag har fortfarande Proteindrinken som jag tar vid speciella tillfällen då jag behöver extra energi plus se lite extra piuffig ut, men som bantningsmedel: NO!
    Välj nån annan pulverdiet om ni vill gå ned på detta sätt. Själv vill jag minska omfånget med motion och rätt mat!

    Lycka till!!!

Svar på tråden Herbalife, nån som testat?