Vänner Malmö/Lund
Hej tjejer! Jag följer också gärna med den 17:e, om det är ok! Jag har förresten hittat ett mysigt fik, Mocca heter det och ligger vid triangeln. Där kan man nog sitta ganska många.
Hej tjejer! Jag följer också gärna med den 17:e, om det är ok! Jag har förresten hittat ett mysigt fik, Mocca heter det och ligger vid triangeln. Där kan man nog sitta ganska många.
Hej! Det kanske inte heter Mocca, hittade inte det på Eniro. Men det ligger i alla fall på Friisgatan, mitt emot Sorl. Väldigt nära Triangelns busshållplats :)
www.cafemocca.se
Friisgatan 4.
Svemerikanskt bröllop - tack! Den gamla har nog stängts av för att det har gått tre månader. Så vi får väl öppna en ny... hmmm det har jag aldrig gjort, men jag får väl försöka!
Hej! Jag har också gärna följe imorgon, ska vi säga vid fem i sex vid triangelns huvudentré?
Skulle vi inte fika klockan sex?
jajj@ - :D :D :D
Jag tror att 79a ville träffas innan. Jag sade att jag också kunde träffas innan, men det behövs egentligen inte eftersom jag hittar. Så det är upp till 79a!
Men Bettan, Skåne kanske förväntar sig att någon av oss är vid triangeln fem i sex? Jag vet inte om jag hinner, blir kanske lite sen. Alltså jag kommer till Mocca, men blir kanske fem minuter sen. Men kommer jag fem i kan jag vänta vid triangeln.
Bettan, Skåne - nej, det är lugnt, vi körde bara förbi Triangeln för att se om du stod och väntade. Håller ni fortfarande på med köket? Blir det till ert drömkök?
Tack alla för en supertrevlig kväll!!