• vinterbrud06

Vinterbrudar

Hallå alla vinterbrudar! Hur går det för er? Det är tyst här på forumet nu när det närmar sig. Alla har väl fullt upp med de sista förberedelserna. Men berätta nu, hur ligger det till med förberedelserna?

Här är det mesta klart, förutom ringar, klänningen som inte är färdigsydd ännu (nervöst) och lite detaljer som underkläder och plastrong som måste köpas. De flesta gästerna har svarat på inbjudan. Men i januari blir väl alla sjuka. Tänk om mamma eller pappa blir sjuk, eller nån av oss, vad gör man då? :-O

Lycka till allihop!

• Svar på tråden Vinterbrudar
  • Skidbrud (gift)

Hejsan!

Jag är också en vinterbrud fast inte förrän jan -07!

Kul med fler så man kan få lite tips och ideer

• dubbelbröllop05

4 veckor idag!Sen är man gift...läskigt nära nu! Men det mesta är under kontroll.
    Fast det blir nog ingen lugn jul :)

• brud nyår05

Samma här, 4 veckor kvar...nu är jag om möjligt ännu mera nervös!!
    Har ni nåt tips på festprogram?

• loppalina

Jag har 5 veckor kvar :)

Hur gör ni med brudbuketten? Vilka färger skall ni ha? Jag letar o letar efter något som skall passa mig men jag vet inte..... hmmmm

• brud nyår05

Jag ska nog inte ha någon brudbukett...känns bättre att hålla min älskling i handen!

• vinterbrud06

loppalina> Ska ha en bukett med brudslöja (små, vita blommor) och en annan vit blomma som påminner om en liten näckros, minns inte vad den hette. Det kommer att bli en bukett med naturligt och lite vilt intryck. Känns perfekt för mig : ) Ska också ha ett myrtendiadem i håret.

• dubbelbröllop05

Jag ska ha en bukett i vitt och grönt...vita rosor, vita kallor.

• 4februari

har ni kollat upp vad era buketter kommer att kosta? Jag är inne på vita rosor med silvertråd virat och lite glitter o det går på runt 400 tror jag......

• Enía

34 dagr kvar....

Vi gifter oss 7 januari!

Min bukett kommer bestå av vinröda rosor, röda mini julstjärnor, vita narcciser, grane och trollhassel.

Svar på tråden Vinterbrudar