• Lina & Gustav

15 Juli 2006

Några fler som gifter sig då?
    Vi gifter oss i Borgvik utanför Karlstad, och jag läääängtar.

I skrivande stund är det 226 dagar kvar!

• Svar på tråden 15 Juli 2006
  • Janne71

Och även vi gifter oss den 15/7 2006

• caja

Samma datum här.. och jag har lagt in beställning om solsken den dagen.

• Lina & Gustav

Bra, då slipper jag beställa det 15juli 2005 - så regnade det,,

• caja

Inga problem, det ska vara klappat och klart (såvida det inte var någon bonde som beställde regn till odlingarna först, men det får vi väll hoppas att det inte var)

• ninna87

Samma datum för mig med=))

• wedding_july_15_2006

207 dagar och ett antal timmar kvar

//Janne71

• bullisklubben

Samma datum för oss! 15 juli 2006 -då smäller det!!!!! Gud vad roligt det ska bli! Vi gifter oss i Katarina Kyrka i Sthlm, vart gifter ni andra er??

• ylva74

Vi gifter oss i Erska Kyrka 15/7-06!!

Det e bara drygt 45 mil dit hemifrån oss....så det e lite jobbigt med planeringen!

• caja

Ylva 74

Ja.. jag vet hur du känner det, vi har 53 mil.. men å andra sidan kommer vi därifrån, så har lite hjälp av att vi känner till en hel del redan, men visst försvårar det att planera på avstånd

• JanneHV71

149 dagar kvar, tiden går fort när man har kul...

• maebed98

Vi gifter oss också det datumet! I Sorsele kyrka i Västerbottens inland. Det ska verkligen bli jätteroligt och nu är det fullt upp med att planera och fixa och tänka ut hur vi vill ha det.

• caja

Bara en fråga tjejer... hur långt har ni kommit i planeringen. När skickar ni ut inbjudningarna?

• maebed98

Vi kommer att skicka inbjudningarna någon gång i mars. Det är kanske i tidigaste laget, men min släkt bor huvudsakligen söderut i Sverige, så de måste ha chansen att planera in eventuella flyg-/bilresor. OSA kommer vi nog att ha någon gång i maj. Vad tror ni om det?

• Davina

Vi gifter oss också den 15:e juli, i Nederluleå kyrka i Luleå.

Allt känns så nytt för mig ännu. Min M2B friade för blott en vecka sedan så jag håller fortfarande på att bli "varm i kläderna" så att säga när det gäller planeringen.

• caja

Låter ganska lika som för våran del då. Känner att jag vill få ut inbjudningarna så fort som möjligt då bröllopet är mitt i semestern, ge folk en chans att planera lite.

Svar på tråden 15 Juli 2006