bröllop juli 2006 tråd 2
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Davina:
Grattis, vad spännande...!!!
Davina: Grattis, det är en tjej i Nässjö/Eksjö tråden som oxå är gravid. Hon kommer dock vara höggravid när de gifter sig. Tja att gifta sig mitt i veckan är du inte ensam om. Finns en på listan som oxå gör det. Hade vi hittat ett ställe vi velat vara på hade vi nog oxå gjort så om det varit upptaget varje lördag hela sommaren.
Lycka till med bröllopsplanerandet och kommande knodd
Davina; Stort Grattis!! Det finns ju jätte många fina brudklänningar för gravida. Lite i empir stil kan ju vara snyggt. Såg att här var en på BT´s köp och sälj som var till salu.
Har jobbat extra hela helgen och vill nu bara hem och lägga mig, men jobbar på ordinarie arbetsplats fram till 17.00...suck.. Här nere är det sportlov denna veckan så jag är ledig onsd+fred. Det skall bli skönt.
Vi håller på att lägga grunderna för en enkel hemsida och var ute i sönd. och fotade kyrkan. Sidan skall bli klar i veckan så jag skriver in adressen sen.
BoIs: härligt.. hur gör du hemsidan? i något speciellt program eller är det en färdig sida som man kan mixa med själv och lägga till foton mm? Ska bli kul att se ialla fall.
Githkat; Ja...jag gör inte hemsidan själv utan sambon klipper och klistrar jag står mer för bildvalet och layouten. Men jag skall höra i vilket program han gör det i.
Tips till er alla;
Såg en tråd här innan att telefonkatalogens ändringar skall vara inne till i slutet av feb. och en annan i maj. Kanske dax att ringa Eniro för att få till ändringarna...
Här är tråden...
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m1477629.html
Idag har jag bokat om datumet. Det blir den 13:e juli istället för den 15:e.
Det hela hängde på festlokalen. Den vi har bokat nu är mycket finare och känns mer rätt än den vi hade bokat först, så då gifter jag mig heldre en torsdag. Det är ju ändå mitt i semestermånaden så jag kan inte tänka mig att det spelar så stor roll. Speciellt inte om vi skickar ut inbjudningarna snart.
Det känns jättebra!!
Jag har varit en sväng till stan idag och letat tyger och mönster till brudklänning. Det går lite trögt. Fanns inte riktigt det jag hade tänkt mig.
Hej hej
Gifter mig också i juli. Den 28 de. Kul med så många julibrudar! =-)
Davina: vad bra.. ja det är ju under sommaren och på semestern så om man gifter sig en lördag eller en torsdag spelar eg mindre roll. Hoppas ni får en underbar dag. Glöm inte ändra på listan och du solstickan lägg till dej på listan oxå
Jag sliter av mig håret snart. Inget går som planerat och allt blir bara dyrare och dyrare. Det blir bara mer och mer folk och det känns som det hela håller på att urarta. Pojkvännen sitter och petar sig i naveln och frågar mig hur allt går. Ingen av familj/ vänner har av nåt intresse att hjälpa till eftersom dom har så mycket eget på gång själva.
Trodde att det här skulle vara en mysig och rolig tid, men ack så jag berog mig.