• @-}-----

Beslutsångest

Nu får jag verkligen beslutsångest....vilket datum ska vi välja?? Jag har alltid drömt om ett vinterbröllop...men tycker vintern 2007 är för långt fram. Så vi bestämde till slut 28 okt 2006....men nu tvekar vi om vi ska ta 30 sep som är vår förlovningsdag....knepigt?? Är det skoj att gifta sig på årsdagen av förlovningen kanske?

• Svar på tråden Beslutsångest
  • Torvan

Det kan väl vara kul att gifta sig på förlovningsdagen. Enklare att hålla reda på datumet ! Själv har jag bestämt mig för ett höstbröllop, gillar tanken på de vackra höstlöven...

• Bridezilla K

Jag tycker att bröllopet ska ha ett alldeles eget datum. :)

• Hensa

Vi har samma datum till allt
    Den 5 Juli-04 Blev vi ett par
    Den 5 Juli-05 Förlovade vi oss
    och tillsist Den 5 Juli gifter vi oss, en Onsdag...men vi tyckte att det var skoj att göra så

• annki72

Vi har gjort som Hensa

Förlovade oss 24 mars -87
    gifter oss 24 mars -06

ett Magiskt daum för oss som vi har firat varje år i nu 18 år

• @-}-----

Jag tror nog vi gör så oxå....för då blir det på dagen vi blev tillsammans, på dagen han friade och på bröllopsdagen :)
    Då BORDE inte min blivande glömma bort det datumet iallafall ;)

• Fru Kroon

Jag har också alltid velat ha ett vinter bröllop, sen ångrat mig och nu blir det höstbröllop. Vi ska gifta oss den 28 okt 2006. Vi fölovade oss den 7 okt i år och tänkte först gifta oss på årsdagen, men tyvärr så var kyrkan inte ledig då och inte heller någon bra festlokal i kommunen där vi bor. men som sagt 28 okt är ett bra datum, ta det !! // Christine

• Stefans fästmö

Har samma tankar om att ta samma datum, fast inte samma månad... Vi blev ihop 4 mars o förlovade oss 4 oktober, funderar på att gifta oss 4 aug 2007. Lite roligt är oxå att både mina föräldrar och mina morföräldrar gifte sig den 4e, fast olika månader! :) Den 4 aug är det dessutom 2 år (på 2 dagar när) sen han friade, lite extra kul... Och så är det en lördag, viktigt för mig som har långväga släkt o vänner.

Svar på tråden Beslutsångest