När gifter ni er???
Hej alla Dalabrudar!
Jag tycker att det är lite dålig fart oss. Jag tycker vi ska komma igång med nån trevlig diskussion. Tex vilet datum gifter ni er??? Hur långt har ni kommit i planeringen osv.
Kram Burro
Hej alla Dalabrudar!
Jag tycker att det är lite dålig fart oss. Jag tycker vi ska komma igång med nån trevlig diskussion. Tex vilet datum gifter ni er??? Hur långt har ni kommit i planeringen osv.
Kram Burro
11 februari i falun!
och det mesta känns under kontroll - det stora som är kvar är:
* trycksakerna (skriva ut & sätta ihop)
* planera vigseln ordentligt
* sy kläder
detta ska då ske på knappt 3 månader... blir säkert bra!
Vi gifter oss i Torsångskyrka och festen... jag än så länge har vi bokat och avbokat ca 7 lokaler. Vi väntar med att bestämma tills vi har berättat för mina föräldrar som har lite kontakter som kanske kan komma på det bästa förslaget. Insåg just att om 7 månader är jag gift!!!
Vi ligger lite efter de flesta...
Vi ska gifta oss i juni och har inte bokat _nånting_ än!
Vi har bestämt och ändrat oss flera gånger, och allteftersom tiden går känns det som om gästlistan växer av sig själv...
Har ni några idéer på hur man kan göra en "dalainspirerad" inbjudan. Vårt tema är Dalarna och vi vill ju att detta ska synas i inbjudan. Några idéer?
Dalahästar, kurbitsar, folkdräkt!
Burro:
Vilken festlokal blir det?
LisenL:
Jag har funderat på att ha en kurbitsblomma på framsidan av vår inbjudan, men eftersom vi inte har kommit så långt i planeringen så har mina planer inte kommit längre heller. Monogram i kurbits-stil?
Monogram i kurbits-stil, bra idé!
LoMStK:
Vi vet inte än var vi ska vara. Det beror som sagt på vad föräldrarna kan hitta på när vi berättar. Vi har lite olika idéer, men inget bestämt.
Ni då? Vad gäller för er???
St Tuna kyrka den 17/6.
Festen i Torsångs församlingsgård!
(därav nyfikenheten...=)
LoMStK:
Coolt! Då ses vi säkert för vi har sista tiden i kyrkan! Vilken tid har ni? Vem ska ni ha som solist? Vilken präst? Band??? Ska ni ha catering??? Bor ni i Borlänge?