• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Popis

Eftersom jag gillar design har jag designat dem själv. Om du vill kan du få se en bild på dom? :) Jag kommer att ha 3 efter bröllopet och min sambo kommer att ha 2. Blandat vitt och rött guld.

Vad ska ni ha?

• Sanasol

Ja, vill gärna se en bild. Du kan maila på sanasol@passagen.se

Mina kan du se på groups.msn.com/sanasol/pictures

smycken, den första kombinationen, i rött guld. Fast den smala ringen kommer att ha större stenar i sig än bildens. :) Funderar också på att ha tre, och så berlin till. Vad tror du om det?

• Popis

Nu har jag mailat bilden.

Jättefina ringar påminner om våra förlovningsringar fast vi har vitt guld.

• Popis

Min tredje den med hjärtat på kommer att fungera som morgongåva.

Jag tycker det är skitsnyggt med tre ringar.

• Sanasol

Häftiga ringar!! Lite annorlunda men jättefina... Så otroligt breda ringar din man ska ha, min ska ha en ring 7mm bred... han vill bara ha en!

• Popis

Vad som inte syns på bilden är att det står FÖR ALLTID på kanten av alla ringar.

Min kille tycker det är snyggt med breda ringar och eftersom jag skulle ha 2 ville han också det, rättvist :)

• Sanasol

:) Låter fint det!! Jo, de är ju upp till killen att välja om han också vill ha det, min kille tycker att det är fjolligt säger han. Men alla får ju göra som de vill :)

• Popis

Nej, nu ska jag ner på stan en snabbis innan träningen. Kul att utbyta lite ideer. Vi måste hålla kontakten! :)

• Sanasol

Ja, det gör vi! Jättekul, du har ju min mail om inte annat! :)Ha en bra dag!

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4