Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Vi har funderat på före just eftersom man inte vill låta gästerna vänta! Fast samtidigt vill man ju vara gift på bilderna, men man får se!
Vad har ni bokat för fotograf?
Villket hotell har ni bokat? Svit eller rum? kostnad?
Sanisol_ Vi har bokat Fotograferna Anna & Maria (fotografering 3000 men min syster är lite utav en hobbyfotograf, har gått en massa kurser å sånt så hon kommer till oss klockan 7 och är med oss hela dagen fram till vigseln. Vi vill ha lite hos fotografenbilder också alltså syttan fotar oss och fotografen. Till vigseln har vi en kompis som också är hobbyfotograf som ska ta bilder på när gästerna anländer till kyrkan. Sedan ska han foto när vi kommer till kyrkan och under hela vigseln samt efter.
Vi har bokat en svit på Hotell emma 800:-/natt alltså 1600:- för hela helgen. De var jättetrevliga där och jag fick kika på rummet som är ganska litet och egenligen inte så speciellt mer än att den har en fin balkong ut över gågatan man ser hela Frösön och storsjön. Frukost på rummet ingick. Allt annat fick man ta med sig själv om man vill för att spara pengar typ mousserande vin, lunch, choklad you name it. Det fanns också ett minikök med kaffebyggare, spis och kyl. Mitt i stan så det är nära till fotografen och att köpa en lunch nere på stan att ta upp på rummet. :)
Lät bra det! Så spännande det måste vara att det är till sommaren, önskar ibland att vi också hade det men eftersom jag är klar med studierna 07 så passar det bäst att vänta tills dess.
Ja det låter klokt. Vad läser du för något? Vi pluggade i Luleå och jag läste till Beteendevetare.
Jag pluggar till lärare, låg och mellanstadie! :)
Ok, vad roligt det sökte jag till först men de året kom inte min sambo in på högskolan så vi stannade hemma och jobbade ett år och då kom jag fram till att det inte var lärare jag ville bli :)
Där ser man! :) Jag trivs hur bra som helst och kan i nuläget inte tänka mig att göra någonting annat än att jobba som just lärare!
Men nu på sista tiden är det mycket bröllop som snurrar i hjärnan så det tar väl fokus från skolan men det är svårt att låta bli!!
Ja det är svårt att sluta tänka på det, det är ju så roligt. Jag är dessutom arbetslös för tillfället :( så bröllopet har blivit en heltidssyssla.
Ja, det förstår jag!! Går ju rätt bra när man pluggar också, fast det är en ganska tuff kurs som jag läser nu. Men det funkar...
Bor ni i Östersund? Det är lite jobbigt att planera från Umeå, men hans familj bor utanför Östersund så det går nog få hjälp därofrån när det närmar sig.
Ja vi kommer båda från Östersundstrakten och nu bor vi i centrala Östersund.
Är ni ofta i Östersund?