• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Popis

Brunkullan : har det inte nån hemsida?

vart hade ni festen?

• Popis

Brunkullan: vad kostade de och mellan vilka tider spelade de?

• Pi-06

Brunkullan: Det vore jättesnällt om jag fick deras telefonnummer. Om du inte vill lägga ut numret här kan jag skriva min mailadress. Jag undrar också, liksom Popis, hur länge de spelade och hur mycket de kostade?
    Var du förresten nöjd med frisyr och smink? Visst var du hos LL i Odenskog?

• Brunkullan

Popis och Pi-06:

Om man får skriva telefonnummer här, så kan jag göra det ikväll när jag kommer hem!? Jag är lite osäker på hur länge dom spelade, men jag tror det var ca 30-45 min á 3 ggr! Dom kostade ca 8000 kr.

Jag blev jättenöjd med hår och smink på LL. Jag fick såå mycket komplimanger, och jag måste själv säga att jag aldrig sett så bra ut i hela mitt liv!!

Vi hade festen på Rödöns Bygdegård, och det är en suverän lokal, med en stor scen, stor hall och flera rum man kan vara i.

• Popis

Vi har också bokat rödöns byggdegård. Hur gjorde ni med transport hem, vad kostar taxi till Östersund vet du det? Vi har ordnat buss till gästerna dit men hem hade vi tänkt att de får ta taxi.

• An1

Popis:
    Förlåt att jag bara slänger mig in så här, men jag läste ett gammalt inlägg från dig in den här tråden om släktingar från Svenstavik och blev jätte-nyfiken. Har du lust att maila mig och berätta mer hur släktbanden går...vi kanske är släkt du och jag...hihi. I alla fall, jag kan skriva först, min mail är annyy_uk@yahoo.co.uk. Hej hopp/an1

• Pi-06

Vi har också bokat Rödöns bygdegård för festen, vi ska dit och kolla idag!
    Jag ska se om jag också kan boka in mig på LL för frisyr och smink, måste ta tag i det denna veckan!

• Popis

Pi-06 : när ska ni gifta er?

• Popis

Pi-06 : Du vill du kolla en sak åt oss då kanske ni vill veta själva också? :D Jag undrar om det finns mindre vin glas till desertvin och hur många champanjeglas det finns.

TacK!!

• Pi-06

Popis: Vi gifter oss den 8 april! Vilken dag är er stora dag?
    Jag ska kolla hur det är med glasen, det står med på min lista också När jag bokade sa de dock att det fanns alla möjliga sorters glas, men jag återkommer när jag har varit där.

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4