Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Brunkullan: grattis hoppas allt gick bra.
Själv sitter jag och väntar på att få pappret från skattemyndigheterna ang. nytt namn.
Hallen brud:....´den eviga frågan.. hur går det för er? känner mig lite avis ;)
Hej!!
Nu har jag upplevt en av de roligaste och största dagarna i mitt liv - mitt bröllop!!! Jag kan bara säga att jag är supernöjd, och dagen, kvällen och natten blev bättre än vi kunnat tro! Jag var inte speciellt nervös under hela dagen, vilket var väldigt skönt, för jag kunde njuta och komma ihåg dagen på ett helt annat sätt! Det är såå rörande att se vad våra vänner och familj fixat och grejat bara för oss, och vi inser vad lyckligt lottade vi är! Det är svårt att veta hur man någonsin kan ge tillbaka........
Middagen blev en perfekt blandning av tal, spex och även lite tid att bara sitta och äta och prata med bordsgrannarna. Sen hade vi liveband, och det ångrar vi inte en sekund - det var värt varenda krona!!!
Vi dansade till kl. 02.30, då vi åkte till vårt hotell, och tydligen höll festen på till 03.30......
Nu ser vi fram emot foton och videofilmer, som tagit under hela dagen och kvällen, så än är inte "bröllopet" slut, vilket är härligt!
Vi hade ett meddelande från blomsteraffären på vår telefonsvarare, och när jag ringde upp så presenterade jag mig med mitt flicknamn, hi!! Det kommer att bli lurigt att vänja sig vid det nya efternamnet......
Nu har ni, alla blivande brudar, ert roliga kvar!! Jag säger som många med mig (vilket jag också lyssnade på....) - NJUT AV DAGEN!!!!
Brunkullan: grattis och vad roligt att höra att dagen blev så bra! :D
Jag läntar till vår dag hihi..
Brunkullan:
Det låter som om ni har haft en underbar dag! Återigen tusen gånger grattis!!! Hoppas på att få se bilder snart
Klok och Cisilla:
Tack för att ni frågar! Jag mår toppen och det går sakta framåt. 10 mars är bebisen beräknad och jag jobbar tills i slutet av denna månaden.
Tänk... Det visste man inte på bröllopet i somras att det fanns en liten med
Och tur var väl det!
Kramis
A
GRATTIS!!
Brunkullan:
Stort Grattis
Vad skönt att ni hann njuta oxå.
Hoppas att jag kan vara lika lugn
Må så gott alla (nu ska jag fortsätta plugga, tenta på onsdag...råkade bara halka in här )
Brunkullan: Grattis. Jo det är knepigt att byta namn, jag gifte mig 14 maj och har fortfarande svårt att komma ihåg efternamnet ibland.
Hallenbrud: Glöm oss inte, du MÅSTE tala om hur det går för dig och mannen. Tänker på dig lite då och då, önskar jag också fick göra en förlossning till då det är det häftigaste jag gjort i hela mitt liv Ont? Javisst men superhäftigt - jag skulle kunna föda ett barn i veckan om det vore så. Lycka till du kära gamla vän
.
Stort grattis Brunkullan
Grattis Brunkullan! Det låter som om ni hade en underbar dag!
Får man fråga vad ni hade för liveband? Vi har ännu inte bokat programmet för festen, men vi funderar på levande musik av något slag.
Lycka till i ditt nya liv som fru!
Pi-06:
Bandet heter "Close Enough" och dom var jättebra!!! Kan jag rekommendera! Jag har deras visitkort ifall du vill ha telefonnummer osv.