Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Frösöbrud:
Jag har köpt min klänning i Uppsala, på Atelje Champagne. Den ligger på Kungsgatan.
Och då hade jag gjort en heldag i Stockholm dagen innan och inte hittat något...
Här är en till som letar klänning! Jag har varit runt på alla ställen i Östersund men har inte hittat "den rätta", börjar få lite panik... Gifter mig den 8 april och inbjudningarna är äntligen postade!
Åk till Stockholm där kan du garanterat hitta något.
Känns lite drygt att åka ända till Stockholm, men det kanske blir så till slut ändå. Jag ska ta en runda till på stan och se om det har kommit in något nytt. Jag skulle ha börjat leta tidigare, som vanligt...
Lycka till! Du hittar säkert nåt bra.. :)
Sanasol: På Temperance, fina lokaler och trevligt bemötande, ska upp i påsk och provsmaka mat.
Popis: Jag tänkte oxå ha storsjöodjur, men pappa har inte lyckats få till dem ännu, jag hoppas att det löser sig.
Edsåsen: Tack för tipset, är värt ett besök.
Här sitter jag, 13 min från min bröllopsdag!!!
Tänk att vi planerat så bra och gjort så mycket i förväg, att jag kan sitta här, kvällen innan jag gifter mig, och skriva på BT och ta det ganska lugnt!!
I morgon gäller det, och jag har nog inte riktigt fattat det än.....hi!!
Tyärr har det inte snöat så mycket som jag hade hoppats, men det är i alla fall minusgrader istället för regn och slask!
Snart är jag fru!!!!
Brunkullan : vilken dag ni kommer få grattis... hopas allt går bra!
Ser fram emot en berättelse sen...
Brunkullan:
Håller tummarna för att ni får precis den dag ni önskat er!
Varmaste lyckönskningar!
A
Brunkullan: Hoppas du haft en underbar dag, grattis!
Hallenbrud: Inte långt kvar nu
Kram//L