• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Popis

cissilla : säg att jag kan börja jobba i morgon om ni behöver folk.. är desperat behov av ett jobb jag är döless på att vara hemma nu... :(

• Frösöbrud

Här är en till jämtlandsbrud som ska gifta sig! Vi gifter oss den 12 aug i Frösökyrka.

• Popis

Frösöbrud: vilken tid har ni? Vi har klockan 15.00 i Frösö kyrka den 12:e augusti :D

Nu har vi fått klart med att fotas i rådhuset! :D

• Sanasol

Popis

Vad roligt! ;) Kanske skulle försöka få bli fotad där med... var ju så himla läckert!

• Klok?

Popis: nyfiket, vad har du för yrke?

• Popis

Klok: jag är arbetslös beteendevetare/personalvetare.

Kan du behöva en sån? :D

• Brunkullan

MissLO:

Det är det nog......

Jag ser fram emot det jättemycket, och tror att det kommer att bli himla vackert med blommor och en massa tända ljus!

• Popis

Jag beställde en korsett från Elite ladies i går (Sanasol den du visade mig :) ) har någon annan beställt därifrån?

• Popis

Tyckte den var så himla fin och jag fråga lite försikitgt min kille i går vad han tyckte jag skulle ha fr speciella underkläder som givetvis ska var hemilga för han. Då sa han att jag ville jag skulle ha korsett och vita stay-up.. hihi då måste jag nu nästan ha det. :D

Jag ville att han skulle ha ett par svarta björn borg kalsonger som det ska stå Jessis man på hihi..

• Popis

Frösöbrud: vart ska ni ha festen?

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4