Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.
cissilla : säg att jag kan börja jobba i morgon om ni behöver folk.. är desperat behov av ett jobb jag är döless på att vara hemma nu... :(
Här är en till jämtlandsbrud som ska gifta sig! Vi gifter oss den 12 aug i Frösökyrka.
Frösöbrud: vilken tid har ni? Vi har klockan 15.00 i Frösö kyrka den 12:e augusti :D
Nu har vi fått klart med att fotas i rådhuset! :D
Popis
Vad roligt! ;) Kanske skulle försöka få bli fotad där med... var ju så himla läckert!
Popis: nyfiket, vad har du för yrke?
Klok: jag är arbetslös beteendevetare/personalvetare.
Kan du behöva en sån? :D
MissLO:
Det är det nog......
Jag ser fram emot det jättemycket, och tror att det kommer att bli himla vackert med blommor och en massa tända ljus!
Jag beställde en korsett från Elite ladies i går (Sanasol den du visade mig :) ) har någon annan beställt därifrån?
Tyckte den var så himla fin och jag fråga lite försikitgt min kille i går vad han tyckte jag skulle ha fr speciella underkläder som givetvis ska var hemilga för han. Då sa han att jag ville jag skulle ha korsett och vita stay-up.. hihi då måste jag nu nästan ha det. :D
Jag ville att han skulle ha ett par svarta björn borg kalsonger som det ska stå Jessis man på hihi..
Frösöbrud: vart ska ni ha festen?