• cissilla

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4

Har i förberedande syfte startat den nya, så vi tittar varann igen..... snacka om patetisk.. hi hi.

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4
  • Popis

ok vad gick han på gymnasiet, hur gammal är han? Kan tänkas att man vet vem det är???

• Sanasol

Vi kan ta det på msn, kan jag lägga till dig?

• Klok?

Här har det hänt saker ser jag kul! Blir lite avundsjuk när jag ser hur popis och sanasol växlar idéer och tankar till varandra och tänker på "den gamla tiden" när jag fick vara med, det får jag ju i och för sig nu också men inte med planering. Nu är jag ju redan gift sedan 6 månader tillbaka - lycklig så klart. Vaknade härom morgonen och kände hur det pirrade i magen av lycka, att min man ligger där bredvid mig i sängen, mmmm det känns så rätt!

Hallenbrud: Hur mår du? Är du tjock om magen, har han/hon börjat sparka sin mamma? tänker på dig lite då och då, skickar en kram speciellt till dig!

Ja som ni har räknat ut är jag en till som inte kan slita mig härifrån, det är svårt ska ni veta

Kram på er alla!

• Popis

Hej Klok vem är du? Bara nyfiken eftersom jag är ny här sedan några dagar. :) :)

• Klok?

Jag är en gift 2 barnsmamma (och vi jobbar på ett tredje ). Jag är BT-beroende och börjar fundera på om jag ska gå i terapi, eller rättare sagt min man tycker nog att BT är för dom som ska gifta sig och inte för dom som har gift sig (sagt med ett leende). Vi bor i Torvalla, Östersund och trivs utmärkt i vårt radhus.

• Popis

Åhh jag känner att beroendet håller på komma över mig med :)

Jag har kommit på massa bra saker sen jag började hänga här, kanonbra sida tycker jag.

• Klok?

Den är toppen, det är inte konstigt att man inte kan slita sig härifrån. Har du läst våra andra 3 trådar? Vi "pratar" om nästan allting här. Det känns som om man blir kompisar/vänner kalla det vad du vill men om någon är borta för länge så funderar man ju på vad som har hänt. Låter det konstigt? Du kommer snart få se!

• Klok?

På tal om det, hur går det för dig cissilla? Hoppas allt är bra med dig. Kram

• Popis

:) nej jag har inte läst dom men jag förstår vad du menar...

Kommer du från stan? Jag är fd brunflobo fyllde 26 i augusti... Gick på Wargen...

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 4