Då har man äääntligen bestämt sej... (Varning : Långt)
Nu har vi bestamt oss!
Denna ggn blir det inga fler hejjsan hoppsan forandringar med datumet!
Men ack sa velig man kannt sej... :-P
Sa, alla kara manniskor har inne, glom allt jag tidigare skrivit om datum, planering m.m!
*** VI GIFTER OSS DEN 27 JANUARI 2007 ***
Var vet vi inte riktigt annu, men vi har ett par ideer som vi skall kika upp imorgon. Skall aven ringa till Brigitte, och beratta om vilket datum det blir. Hoppas hon inte far allt for mkt spader pa mej nu... :-P
Men aven om vi hade kunnat hinna till den 27 Jan. 2006 sa vill jag kunna njuta av planeringen och ta vartanda litet steg och beslut i lugn o ro, tillsammans med min blivande. Inte stressa och behova aka till Sverige och fixxa saker, o lamna han har i Spanien pga att han har massa arbete just nu...
Har aven bestamt mej att jag skall skjuta upp min operation till Januari, eftersom jag har lite saker att gora i Sverige till mitten av December, sa kanner jag att jag hellre tar itu med det forst, utan att behova vara nyopererad under tiden!
Sen sa letar jag o min blivande lagenhet just nu, och idag sa fick vi sett 'DEN'!
Vi misstankte redan att vi ville ha denna eftersom vi kikat pa en med samma planlosning tidigare, fast pa en annan vaning - men aah nu fick vi det bekraftat. Sa nu ar vi mitt uppe i lagenhetskop med... Kanns gott om man kan fa ta den biten i lugn och ro med, och fa kika ut mobler o planera upp hur man vill inreda det UTAN att for den delen kanna att man inte hinner med brollopsplaneringarna...
Sa nu har vi dratt i nodbromsen, sa att saga, och bestamt oss for att ta EN SAK I TAGET! *Duktiga vi!*
Har massa gladjestunder nu att se fram at...
* Lagenhetskop och inflyttning tillsammans med min blivande i var forsta gemensamma bostad.
* Dekoration och inkop av mobler etc till den.
* Fa min mkt efterlangtade brostforstoring
* Fa planera upp brollopet, tillsammans med min alskade, i lugn och ro - utan stress!
Sa aven om brollopet nu kanns langt borta, sa har vi massor av kuligt att gora pa vagen sa jag tror tiden kommer rusa ivag anda!!
Ursakta mej sa mkt, for mitt otroliga langa inlagg - men kande att jag behovde skriva av mej lite nu da jag ar sa glad over att vi kan fa vart vinterbrollop, fast utan all stress!!
Massa kramar till er allihopa, for att ni ar sa underbara!
- En mkt lycklig Cesimón