• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • junibrud2006

Kommer bli jättesnyggt! Och givetvis blir det sol. Det har vi ju beställt, eller hur?!

• Malin A

Mm, sol ska det blir, hela veckan före och framförallt i Taormina veckan efter!
    Förresten, hur mycket ska du vara ledig före bröllopet?

• junibrud2006

Jag ska ha semester från lunch 24 maj (fick bonusdagar i och med Kristi Himmelsfärdshelgen!!!) till onsdag 28 juni!

• Malin A

Wow! Vad heter din arbetsgivare som ger bonusdagar! Själv så har jag inte så mycket semester... så jag får nog nöja mig med att vara ledig några dagar före.... Ska nog fixa sig ändå!

• junibrud2006

Tihi! Jo, vi är lediga halvdag innan röd dag, alltså 24 maj. 25 maj är helgdag. 26 maj har vi inarbetad klämdag. Och så börjar min semester officiellt 29 maj. Det blir inte så många dagar totalt heller, 20 stycken, i och med midsommar och 6 juni. Och jag har 30 dagar att ta ut plus sparade så jag har ändå lite kvar...

• Malin A

Härligt!
    Jag ska ha utvecklingssamtal med min chef nu... har tänkt diskutera övertiden som jag vill byta mot fler semesterdagar! Kan ju hoppas!!!
    Annars tar jag tjänstledigt några dagar utan betalning! Det är det värt!

• junibrud2006

Malin - Hur gick det??! Håller tummarna...!

• Akkidakki

Hallå tjejer!! Nu har inbjudningarna gått iväg så de dimper ner i brevlådan imorgon!! Ska bli spännande och se vad dom säger!!

Kul att du hittat tärnklänning Malin A!! Min tärna ska sy sin har hon fått för sig, men jag förstår inte hur hon ska hinna med. Hon pluggar och jobbar som en dåre, men de e de hon vill så vi får väl se...

Lämnade in semesteransökan idag... Fast ja vet att den redan e beviljad, men de ska ju finnas på papper...

Köpt bröllopsguiden idag så ja tänkte sätta mig ner och mysa med den nu när sambon ska och träna... Är osäker på hur ja vill ha frisyren. Trodde att ja va säker, men de e ja inte har ja kommit fram till...

Tjing!!

• Victory

Jag har också köpt bröllopsguiden och suttit och gottat mig! Jag fick se att nästa nummer kommer i augusti så det här blir sista numret innan vigseln! Det känns lite sorgligt faktiskt... Snart bara 4 månader kvar att njuta!!!

• Malin A

junibrud2006
    Mitt utvecklingssamtal gick över förväntan... dock blir det inte fler semesterdagar... Får väl hoppas på att höja lönen lite istället, men den förhandlingen ligger längre fram!

I dag är det FYRA MÅNADER KVAR!!! Och inatt har jag drömt om bröllopsdagen, min m2b hade missat att hyra frack i drömmen, och jag fick naturligtvis spel!

Ikväll åker vi till mina föräldrar i Skåne, ska planera med dem och provdricka några viner! Livet är underbart tjejer!!!

Svar på tråden 3 juni 2006