• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Malin A

Hej alla!
    Akkidakki - vilka underbara kort!

Charleston - GRATTIS!!! Visst är känslan alldeles underbar när klänningen är inköpt! Själv så skulle jag hämtat hem min förra veckan, men det blir denna istället!

I helgen så har jag lagt bokningsavgift på brudbuketten och pratat med fotografen.... det närmar sig verkligen nu! Förhoppningsvis kommer stämpeln i början på veckan så att jag kan börja fixa med inbjudningskorten! På fredag är det bara 4 månader kvar!!!

• anmob

Inbjudningskorten har kommit fram och de vi pratat med blev så glada. Var i helgen och tittade på underkjolar och skor men har inte bestämt mig för nåt ännu. Klänningen ska min mamma sy. Hon har gjort en provklänning av en gammal gardin så jag var och provade den tillsammans med min korsett i lördags. Jag kommer att bli ursnygg. Det var snyggt redan nu trots gardintyget . I helgen åker vi till Kiel och inhandlar vin, ska bli skönt att komma iväg lite.

• Akkidakki

Grattis till klänningsköpet Charleston!!! Visst e de underbar känsla när man har den på sig. De e verkligen prinsesskänsla!! Madde & Vickan släng er i väggen här kommer vi Hehe....

Inbjudningarna ska gå iväg på torsdag så får dom det förhoppningsvis på fredag 4 månader innan exakt!!! Tänk de e inte längre kvar... ojojoj... snart panik!!!
    Eller kanske inte, hoppas huvet pallar med "trycket" när de närmar sig. Har lätt för migrän så de ska bli intressant

• Akkidakki

Och tack alla för att ni gilla våra kort!! Vi e supernöjda!!!

• Yllo

Har precis kommit hem efter en snabbtripp till Åland. Skulle prata med fotografen, beställa nya glasögon, kolla in en annan krona och ha ett allvarligt snack med min självutnämnda tärna.

Fotografen var snabbt avklarad. Kom överens om att vi ska komma kl 13 för att ta aleljéfoton först.. och om vädret så tillåter utomhusfoton efter det

Kronan var en besvikelse.. lånar nog den jag redan bokat.. fast nu i kväll undrade min blivande om jag inte kunde ha tiara i stället.. Jag lovade honom att ta med både krona och tiara till provkamningen och ta kort och så får han kika och säga vad han tycker.

Min självutnämnda tärna verkar inte riktigt förstå att jag vill ordna allt, nåja nästan allt, själv inför vårt bröllop. Jag sa åt henne på skarpen, men jag misstänker att allt bara rann av henne som vatten på en gås *suck*

Sista offerten har kommit. Uj så dyr den var. 51,50 euro/person. Nåja. Vi ska i alla fall fara och kika på båda ställena om 3 veckor och prata med pappsen och bestämma oss vilken restaurang vi tar

• Malin A

Hej alla 3 juni brudar!
    Hur har ni det? Jag har det fint! Eller rättare sagt Toppen!!! Igår hämtade jag äntligen min klänning - vilken känsla att ha den hängande där hemma!
    Till helgen ska vi åka till mina föräldrar i Skåne och testa lite viner till bröllopet! Och på fredag är det bara 4 månader kvar! Underbart!

• junibrud2006

Här går det bara bra. Hemsidan rullar på, det mesta är klart och på fredag får man lämna in hindersprövningen. Kan inte bli mycket bättre (ja det skulle väl vara ekonomin då...)!

• junibrud2006

Just det ja... Kommer ihåg att någon av er pratade om vaniljhjärtan till dessert. Nu fanns det en jättesmarrigt recept i senaste Amelia Brud och Bröllop. Bara ett tips!

• Malin A

junibrud2006
    Det hade varit kul att få kolla in hemsidan..... länk?
    Ja, på fredag lämnas hindersprövningen in!
    Håller med - ekonomin kunde vara bättre! Idag ska jag titta på tärnklänning men min tärna... hoppas det inte blir för dyrt!

• junibrud2006

Här kommer länken igen! Gästboken kan vara lite trög, men kommer ni in får ni gärna skriva. Det kommer lite bilder inom kort. Min kompis som gör sidan gifter sig om tio dagar och har lite fullt upp, men så fort hon är fru (och återhämtat sig lite) ska hon fixa!

www.lindaochmicke.se

Svar på tråden 3 juni 2006