• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Gable

450 kr????????????????

HERREGUD SÅ BILLIGT!!!!!!!!!

• Gable

Hur lyckades få den så billigt?

*avundsjuk*

• brud0606

Ja du det va rea på den just då för 5år sedan är det nu faktiskt. Har inte ändrat mig mycket i kropps storlek.. Ingen som är intresserad att prata på msn??

• Akkidakki

godmorgon alla trötta!!! (ni andra med)
    idag e de shopping dag!! ska in till malmö och titta en sväng! blev ju aldrig gbg förra helgen och nu vet vi inte när e blir... kanske till brmässan... vem vet. Imorgon e de brmässa i hbg som vi tänkte ta en sväng förbi... Ja sen ska inbjkorten bli klara ikväll har vi tänkt. Sambon kallar ikväll för pysselkväll så de måste ju innebära att jag kan shoppa loss på panduro då utan att han säger nåt... hehe...

Brud 0606: Fin bukett och gud va billig!! Får väl själv oxå ta tag i den biten snart... hmm...

Ha en bra dag!! Kramar

• Kakan77

Men heeeej!!

Nu har jag också hittat hit till tråden

Vi gifter oss i Alnö gamla kyrka (utanför Sundsvall) den 3/6!

Har dock inte kommit så långt i planeringen ännu.

Har köpt klänning + slöja
    påbörjat inbjudningskorten, bara framsidan än så länge. Insidan görs klar så snart festlokalen är spikad.
    toastmadame + toastmasterär fixat samt även tärnor + best man
    Har idag kikat på ring men det är ju sååå svårt!!

Ja, det är väl allt tror jag....

• Akkidakki

japp då va inbjudningarna klara. bara till att köpa frimäke och klistra igen kuverten sen ska dom va på väg redan nu i veckan har vi tänkt. Ingen idé och spara på de längre nu när dom bara ligger och väntar!!
    Intesserade kolla här:
    groups.msn.com/JonasAnnika060603/brllopsbilder.msnw

Kram på er!!

• brud0606

Akkidakki:
    Oj vilka fina inbjudningar.. vi ska göra våra själva.. Är inte riktigt klara med dom ännu.

• Akkidakki

tack så mycke brud0606!! vi e väldigt nöjda. lite tålamod och pill så blev de bra tillslut!! Lycka till med dina!!!

• junibrud2006

Akkidakki - Jättefina inbjudningar!

Och tjejer - på fredag får våra papper lämnas in på skattemyndigheten!!!

• Charleston

Hej!

JAG HAR KÖPT KLÄNNING!!!!!!!!! Var på Svahn´s i Kungsbacka igår och fick tag på en alldeles nyuppackad jättefin Nixaklänning med lite släp, jag kände mig verkligen som en prinsessa...;)(har under dagen idag flera gånger "gluttat" lite i klädgarderoben den hänger i, bara för att liksom se så allt är OK... ;) (Störtbarnsligt, jag vet, men det är ju inte så att jag någonsin ägt en brudklänning förut...)Klänningen satt i stort sett helt perfekt, behövs tas in lite i sidorna, men längden var perfekt - jag är nästan 1 och 80, så jag var lite bekymrad för det, men det behövde jag inte vara. Såå, nu är klädbiten för min del avklarad, skor köpte jag ju förra veckan - och jag behöver INTE färga om dem, de blir jättefina till klänningen - och jag ska ha min mammas slöja, så jag är klar! (Ja, underkläder är ju kvar då förstås, men jag har inte tänkt runiera mig på dem, det får bli en vanlig BH med lite push-up (klänningen är så bra ringad att man inte behöver en massa specialare)+ "vanliga" trosor och nåt´ åt strumpebandshållar-hållet - det sistnämnda för att glädja den blivande maken... ;)
    Köpte också allt papper till inbjudningskorten igår, så nu är det bara att pyssla på! ;)

Jag svävar som på små moln över klänningen, det är så härligt!!! ;) :)

Svar på tråden 3 juni 2006