3 juni 2006
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
God kväll!
Nu är inbjudningskorten inköpta, och beställning på stämpel är gjord! Så jag vet vad jag ska göra nästa helg! pyssla för hela slanten!
Hallå...
Nu var det länge sedan jag var här och skrev, men jag har varit inne och läst
Välkommen alla nya!
Har fullt upp med skolan just nu, men ska ta tag i inbjudningskorten i helgen...
Vi ska ha middag med värdinnan, bestman och toastmaster nästa vecka och gå igenom vad som ska göras och vem som ska göra vad.
Det känns som om tiden går fort just nu.
Klänningen kommer i slutet av februari, och ska då sys in lite, och ev korta släpet lite...
Må så gott alla!
Kramar
nu har jag beställt mina blommor både brudbukett,tärn,näbb bukett,corsage allt under 1000kr kanonpris tycker jag. :)
Vilket superpris! Vågar du avslöja hur det ska se ut?
brud0606
Det låter ju helt otroligt billigt! Jag ska prata med florist imorgon, några bra förhandlingsknep?
brud0606
Det var jättebilligt!! Jag tyckte jag sluppit billigt undan när jag får betala 2000 kr för allt (brudbukett, tärnbukett, blommdiadem åt tärnan och 3 st corsage)
Här kommer en bild på min blivande eller en länk till den.
www.familjeliv.se/krypin/delfina/galleri.php
brudbukett ska stå med oxå i förgående inlägg.. Missade det.. Haha
Jättefin bukett! Har du redan köpt klänning? Nu får jag ångest! Min är inte ens påbörjad ännu... Fast inbjudningskorten är utskickade och uppskattade av alla Lite stolt man är då
Japp klänningen är klar sedan länge,såg denna klänning för 4år sedan då jag skulle kolla på en festklänning till ett annat bröllop och så provade jag den och den va såååååå perfekt och billig så jag slog till på en gång. 450kr. Inbjudningarna skickar jag inte förrän i slutet av Feb. Men de är klara att bara skriva i namn och så.