• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Yllo

junibrud2006

Jo, jag har varit in på Spira och kikat, men det var inget av korten där som fick det att säga klick. Vill inte ha ett kort med massor med rosor eller fjädrar på, sedan tyckte jag att det var svårt att se hur korten såg ut på deras hemsida.

Någon som har något mer förslag på inbjudningskort?

• junibrud2006

Yllo - Hoppas du hittar vad du sökte! Vi har vita kort med purpurlila tryck. Dock inga fjädrar eller rosor!

• junibrud2006

Vad du söker menar jag.. Sent på eftermiddagen nu....

• Yllo

junibrud2006

Det låter väldigt vackert. Jag såg under specialdesign ett vitt kort med ljusgrönt band runt som jag tyckte var fint.. undar om man kan få det med blått band och text.. samt namnen tryckta på utsidan av kortet.. Ska nog maila och fråga dem

• junibrud2006

Yllo - Vill du kan jag mejla över en bild så får du se. Kanske inspiration om inte annat??!

• Malin A

Äntligen är jag klar med hur jag vill ha inbjudningskorten!
    Och jag ska beställa stämpel idag! Känns skönt! Sen ska de naturligtvis göras också, men sådant pyssel är jag bara förtjust i att göra!
    Och klänningen ska jag hämta idag! Sååå underbart livet är!

• Yllo

junibrud2006

Jättegärna!! Alltid bra med inspiration.. och jag märker att jag är sent ute med inbjudningarna...

yllo@swipnet.se

• anmob

Nu är inbjudningarna lagda på brevlådan. Hittade de fima frimärkena med hjärtan på och det passade ju bra. För de flesta kommer det ju inte som nån överaskning men det ska bli kul att se resultatet.
    Nu känns det väldigt definitivt. Måste bara få ihop 15000 kr till men vi får väl leva på nudlar sista månaden.

• junibrud2006

Yllo - Du har mejl!

• Yllo

junibrud2006

Jättefina inbjudningskort! Fick massor med inspiration till våra egna

Har precis kommit hem efter att ha letat med ljus och lykta efter en korsett. Varit till 6 st affärer i Stockholm med varierande bebötande. Hittade till slut en på Ajas... men den var för dyr, 3850 kr är mer än jag hade tänkt lägga ut, så jakten går vidare... Men jag ska väl hitta en till slut. Konstaterade dock att jag ska ha en korsett och ingen torslett

Svar på tråden 3 juni 2006