3 juni 2006
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Min kostade 2750 kronor på halva priset istället för 5500 kronor. Hyrklänningarna låg på 3500-4000 kronor så då kändes det här bättre!
Låter som ni junibrudar fått bra priser! Håll tummarna för mig imorgon - hoppas också hitta en under 4000:-!
Är ni klara med skor också?
Tyvärr inte. Måste hitta skor innan mitten av april när jag ska göra ändringssömnad på klänningen. Funderar på att ha ett par lite somriga guldsandaletter eftersom det är lite guld i broderierna på klänningen. Men får väl se vad man kan hitta...
Handlade också klänning på rea för 2650, eller nåt sånt. Men jag hittade flera fina klänningar som hade ordinarie pris under 4000. Bland annat från Nixa och Ladybird.
Skor är ett bekymmer. Klänningen är redan upplagd för en 6 cm klack. Så någonting mellan 5 och 7 cm vill jag hitta. Som är skönt och som jag kan dansa i. Attans att alla brudskor är så hårda och väldigt dyra. Hoppas att modet med vita skor kvarstår i vår så att skoaffärerna får in något fint och billigt.
hej alla!! Jäkla snö!!! Blir inget GBG... Tar det nästa helg istället...
Tror ni missförstått mig Ja e redan klar med min klänning!! Den köpte ja i höstas på rea.. betala 3900:- för min och den e helt underbar. Vet ni om tonys hade utförsäljning på tärnklänningar oxå? Kanska kan skicka ditt henne och kolla isf...
Transporten har sambon fått i uppdrag. Enda uppdrag han har tagit åt sig, men än har inget hänt så vi får väl se om vi ska ta vår lilla fiesta Hihi... Nä han fixar säkert de (typ en vecka innan eller nåt)
Nä nu ska ja mysa med god mat lite vin och en rolig film!! Hade sett framemot Götet men men... Lycka till i trängseln imorgon då Malin A & Charleston!!!
Malin A: Än så länge har vi 2 solosånger bestämda Aldrig ska jag sluta älska dig ( mitt förslag) & Av längtan till dig (gemensamt val) så nu e de bara gubbens "egna" val kvar...
Kramar på er och ha en underbar helg i snökaoset!!
Jo glömde säga att ja har hittat skor!!! kolla här
groups.msn.com/JonasAnnika060603/shoebox.msnw
Klänning och skor är fixade. Det är bara underkläderna som inte är fixade ännu men det känns inte som att det är ngn panik med det. Däremot så skulle jag gärna vilja hitta en underkjol till min klänning. Är det ngn som vet vad de kostar om man köper dem nya? Kan ju ifs hyra men beroende på vad de kostar så kan man ev köpa så är klänningen komplett om man senare skulle sälja den.
Hej alla junibrudar!
Igår var jag ute i Göteborg och letade, provade och provade.... OCH jag hittade min klänning! Har hela tiden varit inne på tvådelat, men fann igår min drömklänning!! Så härligt att det är avklarat nu! Kom undan med 4400:-, köp, inte hyra. Min tärna var med och vi kikade även på klänning till henne, men var ganska trötta efter mitt letande, så hennes tar vi en annan dag!
Akkidakki!
Fina skor du hittat! Och du, här finns många fina klänningar kvar i Göteborg! Hoppas ni haft en mysig helg!
Malin - Grattis till klänningen! Har du bild/modell?
Själv har jag försökt ordna med transport och nu verkar det som om vi kanske fått napp. Håller tummarna...
malin a grattis till klänningen!! Och tack, ja e väldigt nöjd med mina skor...