3 juni 2006
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.
Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...
Junibrud2006: Snygg hemsida... Blir sugen på att göra en egen, men vi har inte tid till de... Kul!! Buketten är det den du ska ha? Eller det va bara en som passa i färgerna??
Malin A: Kul. Kanske ses då i vimlet på lördag utan att vi vet om de.. Kul att du har koppling till österlen! Får man va nyfiken och frågan varifrån?
Jag kommer ha en liknande bukett men inte riktigt samma. Min är något smalare droppformad med vita orkidéer, något i purpur (eventuellt kallor som på bilden), limefärgade rosor och doftranka som slingrar sig ner i backen. Men bilden låg till grund kan man säga inför valet, sedan gjorde floristen resten!
Tur att ni finns... Hade alldeles glömt bort transporten från kyrkan... och det bör man nog ta tag i...
Akkidakki
Jag kommer från Simrishamn!
Vet du, jag fick nyss tips om att Tonis Högtidskläder har utförsäljning, han finns på Vasaplatsen 8. Som sagt, vi kanske ses där!
juni3brud
Vad har du tänkt dig för transport?
junibrud2006:
Jag har också hittat bilden på den där buketten här på BT för ganska länge sedan och har tänkt använda den som förlaga till min egen bukett! Den är ju sååå fin! Vet inte om jag ska göra några ändringar, ska visa bilden för floristen och höra om hon har några förslag.
Hej alla!
Jag kan inte bestämma mig för musik i kyrkan.... Vad ska ni ha?
Malin A och Akkidakki!
Vi är tydligen fler som ska ut i klänningsvimlet... (jag bor också i Göteborg och har även jag tänkt besöka Tony's sedan jag såg annonsen i förrgår - upp till 70% rabatt!)
Jag är lite i valet och kvalet vad gäller hyra eller köpa - har hela tiden varit inne på att hyra - och har satt någon slags mental ekonomisk spärr på 4 000:-, men nu börjar jag inse att det kanske är lika bra att köpa (och sälja den efteråt sedan, för jag är inte särskilt intresserad av att behålla den). Hur ska ni göra?!?
Jag har bara varit ute och tittat en enda gång i höstas - i min "gamla" hemstad Örebro - men jag får ju skaffa den här i sta´n - åtminstone om jag skall hyra. Jag är märkligt nog rätt ointresserad av klänning... Det är mest min sambo som börjar bli stressad över att jag inte tittat ännu... ;) (Så det känns skönt att höra att jag inte är ensam 3-juni-brud om att inte ha kommit så långt på klänningsfronten! ;)
/Charleston
Charleston!
Jag kommer att köpa en tvådelad, det passar min kroppsform bäst! Får väl se om jag behåller den eller inte! Min kära mor ska faktiskt betala min klänning, men jag tycker ändå att det finns en gräns för hur mycket den ska kosta! Så vi kanske ses imorgon då!
Köpte min på halvapriset... 3000:- och eftersom det är vad det kostar att hyra så känns det bättre att köpa