• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Malin A

juni3brud:
    Kan verkligen rekommendera vv, jag har kvar mina recept och böcker och de är till stor hjälp nu! Även min blivande man tycker om maten, och det är ju en förutsättning!

• junibrud2006

Viktväktarna är bra, men jag har blivit för bekväm. Har gått ner med dem förr, men när jag gjorde ett nytt försök i somras gick det sämre. Nu är dock träningen prio 1 - tre pass i veckan plus styrketräning! Måste måste måste fixa formen till 18 april när klänningen ska in på ändringssömnad...

• Malin A

junibrud2006
    Det var inte illa med så mycket träning! Jag har i alla fall tagit mig i kragen och börjat promenera raskt varje kväll, även det bör ge effekt!

• Akkidakki

hmm... gud va ni e duktiga med vikten!! Bara och gratulera!! Själv gick ja ner 10 kg förra året bara genom att promenera med mina föräldrars hund.... Blev helt förstummad av att bara en promenad säg varannan dag ibland mer ibland mindre, kunde göra så mycke... men sen kom julen och jag har inte vågat närma mig vågen sen dess... kan gissa att ja gått upp hälften igen... känns så iaf..

Ska till Götet i helgen!! Jippi!! Va typ 2 månader sen nu och ja längtar verkligen tillbaka!! E lite konstigt och flytta från en storstad som man bott i i 4 år och sätta sig på landet... mysigt och lugnt men alla kompisar... snyft!! Nog för att jag flyttat hem igen, men de kompisar man hade innan bor ju inte kvar... Ska inte tråka ut er...

Fick nya pandurokatalogen igår... fanns ett jätttefint smyckesset till bröllop som man kunde göra själv!!! Tips om ni gillar och pyssla... De gör ja!!
    artnr: 700268

Kram på er!!

• junibrud2006

Akkidakki - Ha en underbar helg! Tror du kommer få jättetrevligt, trots det här dumma snöovädret som är på gång.

• Akkidakki

jaja..lite snö e vi vana vid här i platta skåne Men tack så mycke!!!
    Ska ha supertrevligt!! Ska kolla klänning med min tärna på lördag!! Och beställa ring!! Hihihi!!!

• junibrud2006

Nu kan ni få titta in på vår hemsida om ni vill! Den är under finslipning så det kommer att komma till lite bilder och mer info allt eftersom, men håll till godo!

www.lindaochmicke.se

• Malin A

junibrud2006
    Så lustigt - vi åker också den 6 juni till Taormina! (men vi flyger fr Köpenhamn) Jag måste kolla upp vad vårt hotell heter!

• Malin A

Akkidakki!
    Vi kanske ses på lördag då, jag ska också ut och kika på klänning!
    Själv bor jag i Gbg men kommer från platta Österlen!

• junibrud2006

Malin A - vad kul! Det är heeeelt underbart där!!! Kanske ses, vem vet?!

Svar på tråden 3 juni 2006