• junibrud2006

3 juni 2006

Vår gamla tråd har nu släckts ner efter tre månader och därför tyckte jag att det var läge att starta en fortsättningstråd.

Välkomna alla 3 juni-brudar 2006! Snart är det vår tur...

• Svar på tråden 3 juni 2006
  • Malin A

Så kul att läsa och ta del av allas planering!
    Lite försiktigt undrar jag om någon här gifter sig med en man som har barn sedan innan? Det gör jag, min m2b har två tjejer, de ska naturligtvis vara med!
    Sen undrar jag om någon i denna tråden är duktig på monogram? Jag får inga svar på övriga trådar!

• brud0606

Min mb2 har 2barn sen innan en pojke som blir 8år och flicka som blir 10år ,givetvis ska de vara brudnäbbar.

• Willowtree

Malin A

I Uddevalla, vad skoj. Min m2b kommer oxå därifrån, men vi bor i Stockholm. Håller med, Gustafsberg är jättevackert.

• Victory

Jippi! Nu har vi bokat bröllopssvit och det blev sååå bra! Den mysigaste sviten på Stadshotellet (enligt hon vi bokade med). Den har ångbastu och jucuzzi och dessutom balkong ovanför ingången, högst upp, med utsikt över kyrkan vi ska gifta oss i!!! Dessutom var den inte speciellt dyr (inte den dyraste sviten, det fanns betydligt dyrare) Kunde inte bli bättre!

• Victory

Synd bara att vi inte kommer att vara där så mycket den dagen...

• Charleston

Hej alla!

Har inte varit inne på eeeevigheter - eller jo, jag har läst i tråden, men inte skrivit nåt´. Börjar få lite stressångest, vi har SÅÅÅÅÅÅ mycket kvar... (Har bl a suttit hela em-kvällen och surfat på bröllopsresa; så mycket önskemål, alltför liten budget... :( (För att göra allt det vi VERKLIGEN skulle vilja alltså, vi kommer att kosta på oss en hel del - bröllopsresa är ju "once in a lifetime", men vi har ju dessvärre inte outsinliga källor att ösa pengar ur...

Har knåpat rätt mycket med inbjudningarna oxå oxh gjort en dummy i datorn, de har alla förutsättningar att bli JÄTTEBRA i alla fall.

(Och sen var jag på VV idag, "fuskade" ofantligt över jul men har nu gjort en rejäl uppryckning; -2,2 kg sedan förra onsdagen och bara 2,3 kvar till mål! Bra va´? (Stolt! :))

Jag skriver till mig på listan, och ska försöka bli lite flitigare...

Hej så länge!
    /Charleston

Akkidakki ? Östra Kärrtorps Kyrka (lite utanför Lund), 15.00, Ågården Vollsjö
    AnnSofie_82
    Weddingphoto - Skerike bygdegård, Haraker kyrka
    Junibrud2006 ? Badelunda Kyrka 14.30, Brunnby Gård i Västerås
    Krammia - Maria Kyrka i Sigtuna
    Paulinas
    Brud 0606 ? Trollhättan
    Limegirl
    Stor&Liten ? Bjursås
    03062006 ? Taxinge Kyrka (Södertälje)
    Suss* - Sandseryds Kyrka 13.00
    Victory - Piteå
    Edsåsen ? Storvallens kapell, Storlien
    060603 - Ljungskile
    Helle74 - Barkarö Kyrka, Barkarö Bygdegård i Västerås
    FruKajsaKavat - Öja Kyrka, Västermo Bygdegård Eskilstuna
    Markusbrud-Essinge kyrka, Stockholm
    Albertina catering på söder
    Jamboochjag- Uppsala
    Tinilini
    Willowtree - W6, Stockholm
    Den lyckliga bruden- Forshaga Kyrka, Forshaga hembyggdgård.
    MalinA - Gustafsberg utanför Uddevalla
    Charleston - Vinga, Göteborgs skärgård

• Charleston

...vigseln ska va´ på ön Vinga i Göteborgs skärgård och festen i Trädgårdsföreningen inne i Göteborg...

(Fattar visst lite långsamt hur folk skrivit...)

• junibrud2006

Charleston - Välkommen! Och superdupergrattis till viktmålet! Inte långt kvar. Önskar att jag hade samma disciplin...

• Malin A

Charleston!
    Så otroligt duktigt av dig med vikten! Jag har kört enligt MåBra's lättviktarna men det går så långsamt..... har tidigare kört VV och vet att jag klarar det. Vill ner 4 kg till bröllopet den 3 juni!

• juni3brud

Har alldeles nyligen börjat m VV och det är nu som det går upp för mig hur mkt godis och småätning som jag hållit på med... (mkt!!) Sen har jag börjat träna, pilates och spinning, i hopp om att min mage ska återta lite av sin ursprungliga form. Fick en flicka för 8 månader sedan... Gick upp 29 kilo... Har gått ner alla dessa men vill ner 4-5 kilo till som blev kvar från första barnet...

Svar på tråden 3 juni 2006