Januari 2006 - del 3!!!
Hallå vinterbrudar!
Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?
Hallå vinterbrudar!
Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?
bride no1 : Tack :) Ta det bara lungt o lyssna på prällen så skall du se att det går bra ;) Lycka till :)
Grattis Loppalina, HHJ och Aprilia!!!!
Bride no 1: Jag mailar dig strax!
Blir nog ingen snö på lördag.. Ligger kvar lite men den är avgasbrun här i Stockholm.
I övrigt känns det mest bra. Vi är klara med vårt limmande av pärlor på tyll till bordsdekorationerna. Ser ut som iskristaller och idag ska jag hämta klänningen hos sömmerskan som förhoppningsvis fixat till det min blivandes släkting gjort snett. Nu ska jag göra det sista på bordsplaceringen som ständigt måste uppdateras. Släktingarna i Ryssland som inte kunde komma, kan nu komma osv. Hoppas jag hinner klart med allt. Konstigt, jag är mest nervös på kvällen när jag ska försöka sova och tänker på allt som är kvar och på hur kul det ska bli. Hur är det för er?
Hejsan tjejer!!!
känns trisst det hätr med snön, (iaf här i Sthlm, som sagt)
Annars går det frammåt, ska börja inhandla drickat idag, eller i morgon!! Fjärilarna har ett helt eget liv i magen!!
Ghorde min prov make up igår, kommer gå lite åt det röda hållet, med glitter i silver å rött, alltså inte en traditionell brud make up!!
Kände då jag har en sån enkel klänning att jag vill ha en lite "glittrigare å speciell" make up!! Kommer att bli jätte fint!!
Längtar!! (börjar visst bli tjatig..
Kom igen åkri nu, ill veta vad ni gör, känner , mår.....
Kramar
Kom "igen å skriv" ska det stå-----
Här är det lungt fortfarande. Ska öva med prästen i morgon.. hoppas allt klaffar, vi har ju ingen tid att ändra saker på...
Hämtade ringen idag. Fy attans vad nöjd jag är!! Bara längtar, kl tre på lördag har jag den på mig . HiHi
Och snart bär det av på resa. 26 grader och sol i kapstaden idag, kan inte bli bättre!
vi träffa oxå prästen i torsdags..Han var ju helt underbar...hade humor, slämta å skratta!! känns jättebra!!!
Honosse; du verkar vara nästa på tur!! Lycka till imorgon...Kommer nog bli helt underbart för dig!!
Ska bli kul å höra om din dag!!!!
Panik! Kan inte sova och klockan är tio i tre på min stora lördag. Ska gifta mig om 11 timmar och vara hos frisören om sex timmar.. Kommer ju att vara helt död imorgon. Helt omöjligt är det att lyckas somna. Min blivande sover som en baby..
Isdrottningen & Hnosse: Lycka till idag :) Hoppas att det blir den bästa dagen i era liv. Kram loppalina
Måste skriva av mig lite,....
en jätte kär familje medlem avled i helgen.. känns jätte jobbigt.... alla har tagit det rätt så hårt, han var en så fin människa!! Nu e begravningen 4 dar innan vår vigsel, å jag är rädd för att jag sk komma att tänka på Tommy (han som "flygit" iväg fr oss)när vi går in i kyrkan på vår vigsel..
Så just nu är det lite tungt!!
Annars har det gått så där, köpte aldrig drickat under helgen, utan ska försöka under vecka istället....
Hoppas att allt gick bra för Hnosse, trots "snöbortfallet"!!
Kram till ALLA