• ice13

Januari 2006 - del 3!!!

Hallå vinterbrudar!

Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?

• Svar på tråden Januari 2006 - del 3!!!
  • yeees

skynda skynda........nyfiken ju

• loppalina

Halloj! Det verkar som att mina bilder är förstora :( Skall se hur jag skall lösa detta ;)

• Hnosse

Ice 13: Vi är nog klara med det mesta faktiskt... Känner mig fortfarande lugn, men väldigt fet i håret efter som min frisör sagt att jag bara får tvätta håret om det är absolut nödvändigt efter färgningen. Jag klarar tre dagar och fyra nätter sedan är det PANIK! Men det är nog nyttigt för mitt söndertvättade hår...

Nu vill jag bara att det ska bli lördag så jag också får vara med om det ni andra har
    Vi åker på bröllopsresa i två veckor på måndag så det känns som jag får njuta länge!! Hoppas på "smeknmånad" de veckorna i alla fall...

• Aprilia

hej Alla

Nu ärjag oxå gift !!!

Kom hem för en halvtimme sedan o hinner tyvärr inte skriva den närmaste veckan...ska renovera köket nu på en gång, lite dålig planering ja....
    Återkommer med en berättelse om vår underbara dag! Lycka till alla ni som har erat kvar!

kram "Aprilia"

• HHJ

Grattis Aprilia! Ser fram emot att få höra din berättelse sen!

Loppalina, hur har det gått för dig med dina bilder? Finns det något att kika på ännu?

Ingen som har hört något från Trollvinter, Oms och Lojna i några andra trådar? Är jättenyfiken på att höra hur de har haft det också. Beachy vet jag ju gifter sig imorgon och Bride no1 är ännu senare väl? Och Hnosse och Isdrottningen på lördag? (Har jag glömt någon?) Lycka till alla ni som har det kvar, det kommer bli underbart!

• loppalina

Aprilia : Grattis till "fru" :D :D . Jag hoppas att ni hade en lika underbar dag som vi hade ;) Du får oxå greja med bilder sedan ;) Jag har "bara" behövt några dagar på mig :D :D :D Kram loppalina

• bride no1

Vilka fina bilder, Grattis !!!!

Grattis till Aprilia!!!

Börjar bli nervös för det här tö vådret som kommit!! Vi ska ju "säja JA" den 28 å tänk om snön är borta...?? Hu , det får inte bli så...

Jättekul att få ta del av era bilder å bröllops dagar!!
    Tack!!

• bride no1

ice ; jag har inte hittat nån cape... jag är intresserad av din, min klänning går i Ivory, passar den till då?

vad för storlek å vilket pris hade du tänkt dig?

har mail, om du hellre víll maila!!

hannapuss@hotmail.com

Svar på tråden Januari 2006 - del 3!!!