Januari 2006 - del 3!!!
Hallå vinterbrudar!
Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?
Hallå vinterbrudar!
Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?
ice13:
Här kommer lite bilder på min utstyrsel den stora dagen: (klänningen är kortare framtill) skall även ha en fuskpälsjacka över när vi är ute och i kyrkan skall jag ha en fjäderboa som går i samma färg som buketten :) tinypic.com/igw0zl.gif tinypic.com/igw0gh.jpg tinypic.com/igw0pi.jpg
Gott nytt år tjejer och ta det lugnt ,stressa inte ihjäl er, vår präst lovade oss att dem skall inte börja utan oss;) :D :D
ang fjäderboa´n ska den gå i vinrött?? och din klänning vilken färg e den ivory eller vit?
alltså gud vilka lävkra stävlar vart har du kpt dom
Beachy: Lycka till med allt! Hoppas ni får en underbar resa oxå efteråt. Du får berätta allt sedan, visst var det tre veckor ni skulle vara borta?
Loppalina: Jättefina kläder!! Din klänning påminner om min, jag har en MS Julie Ann som oxå har en massa stenar på bröstet.
Jag sitter och gör färdigt festprogrammet nu, börjar ångra att vi har börjat skriva om alla gäster... Vissa respektive till vänner har vi knappt träffat! Har någon nåt tips om vad man skriver då?
Kylan håller i sig här... Hoppas hoppas att det blir lite mildare på torsdag!
Kram på er
yeees:Klänningen är vit o fjäderboan är aubergine färgad. Tackar :) Skorna köpte jag på have 2 have;)
ice13: Tack, gifter du dig på torsdag?(jag är så dålig på datum:()
Loppalina: Jepp, på torsdag (trettondagsafton) är det dags! Börjar bli nervös som tusan.. Det verkar som alla ser framemot det jättemycket, har pratat med flera av gästerna idag som har bokat tid för håruppsättningar, naglar och make. Kul!!!
Lycka till!!!
Kram loppalina
Hej alla och gott nytt år!
Ice13, vad skönt att ni äntligen är på plats! Vi har haft samma problem som ni med att skriva om gäster man knappt träffat. Känns jättekonstigt och det har blivit krystade meningar om dem, men jag tror å andra sidan att de också förstår att det inte kan bli personliga stycken heller när man inte ens träffats. Skriv lite om vad de jobbar med, vad de kommer ifrån och att de är sambos med den och den eller likn. Men jag håller inte med dig om vädret! Här är det idag -8 och jag vill INTE att det ska bli mildare och börja töa, det är såå fint nu med all snö. Tror knappt det är sant, ska man få sitt vintervita bröllop på västkusten till slut i alla fall? Men det är klart, du behöver väl inte oroa dig för att det börjar töa direkt... ;)
Loppalina, du kommer bli jättefin!
Beachy, lycka till med allt nu! Och ha det så jätte-jättebra och stressa inte för mycket. Njut lite av solen för mig också! :)
loppalina
Jättefint med den färgade fjäderboan till klänningen.
ice13
Vi är borta i 4 veckor faktiskt.
HHJ
Lovar att jag skall njuta i solen och värmen för dig också.
Är verkligen glad att ni alla verkar få fina vita bröllop (nu menar jag snön alltså).
Lycka till och tack själva för alla lyckönskningar.
Hej hej!!
Nu börjar det dra ihop sig!! Bara 26 dagar kvar å jafg börjar få en liten klump i magen, men det är mest för nervositeten över att gå in i kyrkan, det e det enda som känns riktigt pirrigt!
Hur många av er som gifter er inom 4 veckor har träffat prästen, för vi får träffa vår 2 veckor innan vigsel...??
Hoppas förresten alla haft en mysig jul å en Go fortsättning till er alla!!!