• ice13

Januari 2006 - del 3!!!

Hallå vinterbrudar!

Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?

• Svar på tråden Januari 2006 - del 3!!!
  • Beachy

Oms, innan du åker.... LYCKA TILL OCH sköt om dig! Ta det lugnt inför resan, du glömmer inget viktigt!

Ni alla får lova att visa massor av bilder. Nu när man pratat lite så är det ju ännu roligare att se vilka ni är och hur det sedan blev med allt.

• HHJ

Ja Oms, lycka till och ha det nu så jätteroligt! Hoppas att inga backar ur som lovat hjälpa er nu... ;)

Beachy, jag har låtit sy upp en fuskpälsjacka av tyg jag hittade och med ett mönster som verkade bra. Ska hämta jackan i helgen, men jag har provat den en gång och den verkar jättebra. Hoppas att det löste sig för dig med hästen förresten!

Loppalina, är lite nyfiken, hur blev din klänning?

Lojna, gud vad skönt att vara klar med allting, men det har väl du varit länge? *avundsjuk* Du får berätta sen hur det gick med klänningen!

• ice13

Hej på er!

Nu verkar det som alla nästan är klara. Har provat hela utstyrseln idag, capen är färdig och blev sååå fin. Vit ducess (?)på utsidan och "långhårig" fuskpäls inuti och på kanterna med stort silver spänne fram.

Vi åker imorgon så jag håller på att packa för fullt, men behövde en paus. Tänk om man glömmer ngt! Har stuvat ner min klänning i en kabinväska så jag kan ta in den på planet, får stryka ordentligt sedan.

Ska bli så skönt att vara på plats nu sista dagarna, kommer hela tiden på saker som ska göras!

Lycka till oms! Hoppas att resan går bra och att du får med dig allt.

Nu ska jag ta tag i packningen igen..

Kram på er

• loppalina

HHJ: Jag hämtade min klänning igår :) Den blev precis som jag ville ha den :D Denna underbara sömmerska som har fixat o sytt om för att det skall bli perfekt! Jacka köpte jag på cubus det låter som något liknande du har låtit sy upp.

ice13:Lycka till! Klädseln låter jättefin :)

heahun: Det är precis som du skriver, något som sticker ut behöver det vara för att få sin egen prägel på bröllopet. Lycka till! Hoppas att allt blir som du vill;)

För övrigt så har jag lyckats med att få virus i min data :[ så min älskling har fått fixa så jag har fått en tillfällig data så länge:) Jag är ju inte någon dataexpert precis :D

Nu skall jag fixa nyårsraketer ha det så länge ;)

• Jan -06

Gott nytt år och lycka till med era bröllop!

• Lojna

Hämtade min klänning idag!!!! Är så himla nöjd, den är världens vackraste! Pojkvännen är oxå himla nyfiken, särskilt nu när jag ringt runt till alla och sagt hur fin den är, men har får inte se den förrän om en vecka! :)

Nu börjar det bli verklighet......... 7 dagar kvar....

Hur har ni andra det? Nervösa!?!?

• ice13

Kul att ni fått era klänningar Lonja och Loppalina! Hur ser de ut?

Vi är framme nu, var en pärs att flyga med allt bagage och hundarna men det känns jätteskönt att vara på plats. Har späckat schema nästa vecka, eftersom vi planerat på distans och fixat allt på telefon ska vi träffa fotografen, floristen, frisören, serveringspersonalen och alla andra inblandade dagarna innan. Men det blir så verkligt!! Har börjat oroa mig för massa småsaker nu, vem som ska låsa festlokalen på natten, ta hem presenterna osv osv... Börjar bli riktigt orolig för kylan oxå, imorse var det minus 32 grader! Iofs ska vi inte vara ute så mycket, men det är verkligen kallt. Vi ska ju fotograferas i ishotellet och där är det "bara" -5 inne, men ändå.. Kul om man ser helt stel ut på alla kort!

Heahun: Hur gick det? Blev alldeles säkert en helt underbar dag, du måste berätta sedan!!

Gott nytt år tjejer!!

• Lojna

ice13
    Lycka till med slutplaneringen, kom ihåg, det ordnar sig alltid! :)

Min klänning har en midnattsblå kil där bak, annars är det ganska traditionell... Ni får se bilder sen! :)

Gott nytt år allihopa!

• Beachy

Jobbade i går från 4.30 till 16 så det blev tidigt i säng i natt efter tolvslaget.

Hoppas alla hade en fin nyårskväll och att heahun fick ett underbart bröllop.

Vi åker på tisdag och håller nu på för fullt att packa. Det är VÄLDIGT mycket som skall med och mer än det såg ut innan det skulle ned i väskorna....

Annars blir det en lugn dag i dag (som för många andra ) men i morgon skall jag fixa naglar och gå till frissan.

Om jag inte har tid att gå in i morgon på BT så hörs vi när vi är tillbaka. Lycka till nu med era bröllop och ni som skall ut och resa får ha det så skönt på första resan som nygifta.

Svar på tråden Januari 2006 - del 3!!!