• ice13

Januari 2006 - del 3!!!

Hallå vinterbrudar!

Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?

• Svar på tråden Januari 2006 - del 3!!!
  • Meddelande borttaget
  • ice13

Trist Oms att du inte blev nöjd med kortet. Det är säkert jättefint, men man brukar ju kunna vara lite kritisk till bilder på sig själv. Tänk positivt, du kommer ju glänsa som bara den på själva bröllopet!!

Lonja: Spännande med vigselsamtal! Du får berätta vad som hände sen. Jag känner mig lite stressad inför detta, vårt är inte förrän dagen innan bröllopet! Så du får gärna berätta vad man brukar prata om.

Julafton imorgon! Vart har tiden tagit vägen? Jag var iväg på lunchen och köpte alla julklappar, tidig som man är..

Ha en riktigt mysig Jul nu tjejer!!!

Kram

• bride no1

Vill önska alla här inne på "vår" tråd en riktigt GOD JUL & ett Gott Nytt År!!!!

• ice13

Är så ivrig nu!! Kan knappt fatta att det är mindre än två veckor kvar! Har dålig koll på datumen.. Vem är först ut?

• Hnosse

Tänk vad man gör på självast julafton, sitter och nosar vad ni har skrivit.

Beachy: no offence taken! Det kan säkert hända att jag är överförsiktig, men skit i det. Den här gången får det vara värt det, så som jag och min guldsmed har jobbat så vill jag inte förstöra den i första taget...

ice13: vi hade vårt vigselsamtal ganska tidigt. det var ett avspänt och trevligt samtal om hur vigseln går till, vad vi tänker om att gifta oss. Vi har en riktigt skön präst. Nu ska vi bara knåpa ihop varsit brev till varandra (hemligt för den andre fram till bröllopet) som vi skall ge till prästen. Där vi skall skriva varför vi vill gifta oss med just varandra. Inte helt lätt att knåpa ihop nått som desutom skall passa prästens öron...

GOD JUL PÅ ER ALLA
    Nu ska det börja firas...

• Beachy

Hnosse
    Vad gulligt det där med breven. Var det er idé eller prästens eller? Men förstår att det inte är lätt när någon annan än bara ni skall läsa det.

Oms
    Jätteledsen för att jag blandade ihop länderna Ghana och Gambia. Men nu fick jag ju i alla fall svar på mina frågor. Du vet själv hur det är med först jul och sedan bröllop i tankarna...

Synd det där med korten, men du är säkert jättesnygg bara att du inte själv tycker det.

Jasså, då var det billigare på Arlanda i alla fall. Började bli lite misstänksam mot Arlandashopping!

Jan-06
    Vi tar med hela gänget och blir cva 27 personer totalt. Det är ganska lagom många och man förstår att alla inbjudna inte kan vara med eftersom det är så långt borta. Min m2b har aldrig varit gift men det är han som är mer för det lilla bröllopet och jag som varit gift skulle kunna tänka mig ett större bröllop! Det är ju så underbart att få vara medelpunkten under en dag....

GOD JUL till er alla!

• loppalina

Hej tjejer!

God jul på er :) Jag skall på vigselsamtal på tisdag (spännande) Vi gifter oss den 7 Januari och jag är 29 år han är 35 år.

• heahun

Hej alla!
    Hoppas julen är/varit bra. Nu är det bara 4 dagar kvar för mig och min m2b, på fredag är det dags. Idag har vi varit på restaurangen där vi ska ha middagen och bestämt hur vi ska ha borden. Träffade personerna som sammanförde oss utanför och passade på att bjuda dem på vigseln. Allt är mer eller mindre färdigt nu, ska bara göra bordsplaceringen... Denna är dock också snart färdig.

Nä nu är det sista julmiddagen som gäller, tittar in lite senare. Ha det gott alla!

//Helena

• heahun

Är förresten 24 och min m2b är 28.

• Aprilia

Hej

Hoppas alla haft en mysig jul!
    Jag har inte varit så flitig med att skriva på sista tiden...vi gifter oss den 7 januari och dagarna går alldeles för fort. har en del saker kvar att göra. Bestämma Bordsplacering,trycka festprogram o vigselprogram är väl de stora sakerna som är kvar att fixa.
    Igår gjorde jag små rispåsar men nu funderar jag vad för sorts "ris" man kan ha som även är snällt för fåglarna? Har hört att man inte ska ha vanligt ris, någon som vet?
    Hur går det för er andra nu när det börjar dra ihop sig?

Svar på tråden Januari 2006 - del 3!!!