• ice13

Januari 2006 - del 3!!!

Hallå vinterbrudar!

Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?

• Svar på tråden Januari 2006 - del 3!!!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Beachy

Oms
    Åker du med MyTravel? Jobbar inte för dem och är tyvärr inte på Arlanda den 30 när du åker. Skall själv ha en heldag vikt för skönhet: ansiktsbehandling, vaxning och fotvård. Min m2b och mamma skall också göra sig vackra den dagen. Vi är de enda som hudterapeuten har inbokade den dagen så det blir nog mysigt.

Vet inte exakt hur parfympriserna är (varierar väl lite), men de skall ju vara billigare än inne i stan. Vad vill du ha för parfym så kan jag kolla priset åt dig?

Om ni gifter er den 13 jan (ojsan, fredagen den 13 är det då) så gifter ni er dagen efter oss. Då måste det vara en turdag, inte en olycksdag!

• Meddelande borttaget
  • Beachy

Oms
    Kollar gärna åt dig. Jobbar nästa gång måndag kväll och jag lovar att jag skall försöka komma ihåg att kolla. Det är som ni förstår ganska hektiskt på Arlanda nu veckan före jul!

• ice13

Hej på er!

Oj vad vi har fixat idag! Har nyss gjort klart ett första utkast av bordsplaceringen, klurigt att få ihop det så alla får det kul. Vi har ju fortfarande några som vi inte vet om de kommer, de står på kö för flygbiljetter och sånt. Men vi blir någonstans mellan 105 och 110 iaf.

Jan-06: har du skickat in hindersprövningen ännu? Kan lugna dig med att vi fick tillbaka vår efter tre dagar så det var ju skönt. Visst gifter ni er i slutet av januari?

Imorgon blir det Ikea för att köpa de sista dekorationerna. Kommer säkert inte vara nåt folk alls där söndagen innan jul.. ;)

Godnatt!

Vi åker oxå den 30:de Oms! Det kanske blir vi som springer på varann. ;) Ser du nån som släpar på massa bagage, resegarderob med brudklänning, två stora hundar och två ännu större hundburar så är det jag...! Herregud, hur ska man få med allt!?

Gud så mysigt det låter med er "skönhetsdag" Beachy! Jag måste oxå hinna iväg och fixa till mig lite.

• ice13

Oj vad konstigt det blev.. Gonatt skulle stå sist!

• Meddelande borttaget
  • Beachy

Ha det så kul på Ikea i dag ice13!!!! Säkert inga köer alls... Men vad gör man inte för sitt bröllop?

Ett tips, hittade små (verkligen små) batteridrivna ljusslingor för typ 9 kr/st. Har tänkt ha dem på borden som komplement till ljusen. Tyvärr är batterihållaren ganska stor, men vi gömmer den under sand och snäckor som vi skall ha på borden. Ljusslingorna är säkert jättefina med en vinterdukning.

Oms, hör av mig när jag har kollat priset!

Ser er framför mig när ni vimsar omkring på Arlanda *asgarv*. Skall nog inte skratta för mycket för snart står jag där själv....

Det var jättemysigt på spadagen förresten.

I går hade min blivande en liten svensexa med några vänner. De var på något som heter ballbreaker där de har bowling och simulatorer av alla olika sorter. Kul för dem!.. ända tills 3 av dem stormar in kl 01.30 i natt... 3 personer lät som 33 trots att jag sov två trappor upp. Gissa om jag var glad???? Ok om han tar med sig några hem, men de kan ju försöka hålla ljudnivån nere.

Nu på morgonen har jag min lilla hämnd. Han vaknar av minsta lilla ljud(när han är nykter förstås), så jag har fixat med massor av ljudliga grejer, haft TVn på ganska högt och nu sitter jag vid datorn i sovrummet.... OCH HAN LIGGER BARA OCH SNARKAR!!!! Man kan ju bli tokig för mindre. Min riktiga hämnd blir snart för då är det dags att gå upp för att vara pigg, glad o trevlig när vi skall ut o äta julbord. Ha, ha, hur många snapsar tror ni han dricker i dag????

Tycker ni jag är väldigt elak???

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Januari 2006 - del 3!!!