Januari 2006 - del 3!!!
Hallå vinterbrudar!
Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?
Hallå vinterbrudar!
Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?
herregud inte hade jag tackat nej inte:) linslus som man e!!!och vet ni vad jag har äntligen hittat en klänning så nu ej ag lite gladare
Tyvärr så var våra gäster inte lika glada över tanken som jag ang kanal 5:s erbjudande.
Därför tackade vi nej!
Hej!
Hur är det med alla? Själv börjar jag känna av lite pirr... 16 dagar kvar nu. Det mesta är fixat och det sista fixas nästa vecka. Hur långt har alla hunnit och när gifter sig alla?
Kram
Helena
heahun
16 dagar!? Då förstår jag att det är pirrigt. Var gifter ni er?
Hej alla!
Kan inte förstå att det är så kort tid kvar till våra bröllop! Men jag börjar bli rejält stressad nu, det är så mycket kvar att göra! Jag har jättemycket att göra på jobbet också, framför allt veckan innan bröllopet så jag vill ha allt klart innan jul...
Vad skönt för er tjejer som redan har blivit hippade! För det kommer ju "ta" en heldag av ledig tid som man kunde gjort en massa annat på. Missförstå mig rätt nu, jag ser verkligen fram emot möhippan (om det nu blir någon), men det är ju så mycket kvar att göra. Men det låter som att ni har haft jättebra dagar!
Jag känner som du heahun, börjar bli riktigt nervös nu, är ni andra pirriga? Om 23 dagar vid den här tiden är vi nog precis nygifta. Tänk vad roligt! Längtar så otroligt mycket, framför allt till dagen efter när man kan vakna upp som nygift, tänk vad härligt!
HHJ; Visst går tiden fort! Kom på att det är precis tre veckor kvar idag! Kände likadant som dig att man knappt har tid med möhippan, men det var det värt. Har du några aningar om när den kommer ske?
Ligger verkligen efter i tid nu! Kommer hela tiden på grejer som vi inte ordnat.. Känns nästan som att julen bara är ivägen iår..! ;)
Kom ett bakslag i dag oxå. Jag vill ju ha isbitar av plast i håret och efter mycket letande hade jag beställt dem från Panduro (plus lite annat). Idag kom paketet, allt utom "isbitarna" som är restade till vecka 4!! Får börja leta igen alltså.
Imorgon ska jag till sömmerskan och lägga upp klänningen i alla fall, helgen får gå åt till att köpa dekorationer och fixa allt till festen.
Tidiga som vi är blev inte hindersprövningen inlämnad förrän i förrgår.. Vet in hur lång tid det tar att få tillbaka den? Lite snopet om den inte är klar till bröllopet...
ice13
Vi fick tillbaka hindersprövningen inom en vecka.
(gifter mig inte förrän i feb, men var inne och läste lite på er tråd, man vet aldrig vart man hittar tips:) hoppas det inte gjorde nå´t)
Tack Ladynelle! Klart du ska vara här och kika, jag brukar kolla i eran oxå.. ;)
Just ja! Hindersprövan....kanske är dags att skicka in den nu. Tack för påminnelsen. Någon som har några sista minuten-tips (eller varningar)? Snart är det vår månad!
ice13
Isbitar? Vilken kul idé för ett vinterbröllop och så passar det ju så bra till ditt nick!!!
I går var det exakt 4 v kvar tills bröllopet, men bara 2½ v är kvar tills vi åker.... Har det mesta under kontroll, men man skall inte ropa hej....
Nu måste jag springa över till min mamma. Min lillebror är på besök från USA och kom nyss. Väskan med alla bröllopssaker, smink etc jag beställt i USA var naturligtvis borta men kommer senare i kväll! Typiskt, men jag är inte orolig då jag jobbar på Arlanda och vet att de gör sitt bästa. Kanske kan få med mig den hem när jag jobbar i kväll??
Däremot fick han med sig vår cake-topper som är vårt monogram. Vill verkligen se den innan jag åker till jobbet.