Januari 2006 - del 3!!!
Hallå vinterbrudar!
Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?
Hallå vinterbrudar!
Såg att de stängt vår tråd så jag kände mig manad att starta en ny. Så Beachy, HHJ, Lonja, Oms, bride no 1 och alla ni andra.. Hur går det för er?
Hej hej!! jag blev oxå hippad igår!
Blev helt, ordagrant, tagen på sängen! kl km min tärna å plinga på dörren å frågar om vi kunde ta ett varv på markanden, innan jag skulle på ett kalas (en väns dotter fyllde 2), javisst, säjjer ja helt paff...Bra säjer hon å in stormar 8 av mina vänner!! Stod där inlindad i täcke å börjar att gråta, vart så paff! Hade ingen aning om att Hippan skulle vara nu!!
Sen frukost å bowling, sminkad av make up store, se´n middag på Mandarin City! Hel kul DAG!!!!!!
Tack till min BÄSTA tärna som lyckades få den där dan att gå ihop!!!
E oxå tok trött idag!!
Hej tjejer!
Blev också hippad igår, det verkar vara ett populärt datum! Hade världens bästa dag, vilka underbara vänner man har!! :)
Annars står det still i bröllopsplaneringen, allt är klart... Sitter bara och väntar på att det ska bli den 7e januari!
Vad roligt ni alla verkar ha haft på den stora "hippar-dagen"!
Kul med alla hippor! Den där på Kolmården lät ju helt otrolig! Får visst vänta ett tag till...
Å vad kul att fler blivit hippade! Är fortfarande helt överlycklig att jag har så underbara vänner.
Är det någon som har tips om festprogrammen? Jag måste verkligen ta tag i det nu och har inga ideer!! Vad har ni med?
Har lejt bort vissa grejer idag oxå, kom på att vi inte kommer hinna fixa allt som är kvar. Det är ju bara tre och en halv vecka till bröllopet och vi har båda två massor på jobbet.. Visste att det skulle bli så här!
ja hippan var skit kul.... Ska bli kul att få veta vad ni andra fick göra på era! Håller med , ice13, mina vänner är oxå helt underbara...Lever fortfarande på minnena från i lördags...HiHi..
som sagt, nästa steg .. BRÖLLOP!!
Ja de där festhäftena är vad som spökar närmast. Vi har bestämt oss för att inte ha några allsånger med i festhäftet. Är ingen sångare och vi var på ett bröllop i våras utan sånger. Det var så himla trevligt att inte bli avbruten av en massa sånger. Jag han prata med mina bordsgrannar.
Men det ställer kanske lite högre krav på det andra innehållet. Man måste ju ha något att prata om ifall man råkar hamna fel. Vi ska ha bordsbingo, presentation av gäster och restaurangen. Har ni några mer idéer? Det blir nog inget om oss inte så mycket i alla fall...
Hej alla vinterbrudar!
Kolla in tråden jag precis lagt in!
För er som vill komma i TV är detta kanske något som skulle locka.
www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m1372783.html
Oj det blev fel!
Mitt inlägg hamnade i diskutionsforumet.
Länken nedan är nu på rätt ställe här på bröllopsforumet
www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m1372793.html