5 aug - ny tråd!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!
Lillamilva: Smart tänkt, vi fyller inte till sommaren, min sambo fyller oxå år i augusti men har 30-årsdagen nästa år. Det vore ju INTE bra om det krockade!
Jag ska gifta mig 5e augusti och fyller år den 7e. Perfekt. 5e - bröllpspresenter, 6e- morgongåva (förhoppningsvis) 7e - Födelsedagspresenter. Tycker nästan lite synd om alla mina nära och kära. ha ha.
Så alla här ska alltså gifta sig den 5e. Härligt! Då är vi ju typ namne... eller... öhh.
Hej!
Här är en till brud den 5/8. Vi gifter oss i tårnedalen, närmare bestämt Hedenäset :)
Ja jösses, nu är vi några stycken
Norrbottensbrud 06
TORNEDALEN
Trevligt att få hit en till norrbottning.
Bor ni i Tornedalen nu eller är ni därifrån?
Ybrud
Är du från norr själv?
Nej vi bor inte där men min blivande har rötterna där.
Norrbottensbrud 06
Jag kommer från pajala
Men vi gifter oss i Ångermanland. Bor där nu. Vart bor ni?
Ybrud
Vi bor i Boden:) Hur går det med planeringen då? Då är det förståss många släktingar från Pajala som ska komma ner till bröllopet då?!
Ni nya brudar; lägg gärna till era uppg. i listan nedan. Det verkar som om vi kan bli några stycken med detta datum.
BRA VAL!!
Orustbrud: Bokenäs kyrka, Kärlingesunds Gård, Uddevalla
Brud 2006: Täby Kyrka, Odd Fellow-lokalen, Täby
Sarita 2006: Lillkyrka kyrka, Lundhagskyrkan (festlokal), Örebro
Bluebride2006: Sundby kyrka, Strömsholms golfklubb, Eskilstuna
Andlin: Torshälla kyrka, PROs lokal, Torshälla
aug 06:Backens kyrka, Göstas Loge, Umeå
mjukisb:Vikens kyrka, hemgården, Ekeby
Mrs Norson:Västra Broby kyrka, Villa Thalassa, Helsingborg
idolf: Stora Tuna kyrka, Södertuna bygdegård, Borlänge
Sandgren: Backens kyrka, Stöcke bygdegård, Umeå
Ybrud: Ytterlännäs gamla kyrka, Bollstabruk
Augusti Bruden: Norn's Kapell, Hedemora
Hej!
Ville bara gratulera till ett bra val av dag, jag fyller nämligen år den 5/8! Av den enkla anledningen valde vi att ha vårt bröllop den 19/8 istället så det inte blir för mycket på en gång... Men jag vet ju av erfarenhet att den 5:e nästan alltid är en fin dag. Brukar nästan jämt vara soligt och varmt den dagen - så lycka till!
Kram