Novemberbrudar
Hejsan!
Tänkte passa på att fråga om det finns fler noemberbrudar där ute?!
Har letat lite här men inte hittat en tråd om den månaden.
Jema
Hejsan!
Tänkte passa på att fråga om det finns fler noemberbrudar där ute?!
Har letat lite här men inte hittat en tråd om den månaden.
Jema
Ja, om jag hade läst tråden ordentligt så...
Du behöver inte svara, jag har läst längre upp... :)
Just det, vi ska åka till Tyskland och handla all dricka också... :)
sjd
Låter som ni också har läget under kontroll.
Har tagit lite foton av våra inbjudnongskort ikväll, fast kvalitén blev inget vidare och korten är MYCKET finare i verkligheten.
Hur gjorde du/ni era inbjudningskort?
Jema
Jo, läget känns under kontroll faktiskt, trots allt som fortfarande finns kvar att göra. :)
Jag har gjort våra själv.
Stämplat och embossat och med band och mullbärspapper.
Vitt papper, limegrönt mullbär, limestämpel och rött duchesseband. Stämpeln är ett brudpar från Reprint som man ser bakifrån. Har inga bilder att visa direkt på rak arm, tyvärr.
Vi skickade med ett infoblad samtidigt som ser nästan lika ut. Annan stämpel men samma serie tror jag. Inuti har jag också stämplat med ett hjärta från Octoberstamps.
Kuvertet var också smyckat med samma stämpel som var på informationsbladen. Alla stämplar utom hjärtanen är embossade... Mycket sånt blev det... Vi har bjudit 110 pers. :)
Jisses!
Jag kved för de snöflingorna som jag var tvungen att embossa, ca 25 stycken.
Jag ska INTE göra om det igen.
Jema
Jag har tvärtom fastnat ännu djupare i stämpel- och scrapträsket... :D
Hihihi!
Jag har en massa stämplar (30-40 st) osv sen innan då jag har det som hobby vid sidan om, så att säga.
Så självklart kommer jag att embossa igen, men det tar nog ett tag.
Jema
Jo, jag har en del jag också. Beställde nyligen ett gäng omonterad stämplar från usa.
Sen var jag på scrap- och stämpelmässa i Helsingborg i helgen som var och köpte omonterade stämplar där. Räknade dem igår och fick det till 125 nya stämplar. Sen har jag dessutom ett gäng monterade sedan innan.
Jag är aktiv på flera olika pyssel/scrapforum också och på ett av dem är vi ett gäng tjejer i Malmötrakten som brukar träffas och stämpla någon gång typ varannan månad eller så.
Skitkul! :)
Vi ska också gifta oss i Nov 5/11!Bara 37 dagar kvar!LÄÄÄÄÄNNNGTAAAAR!!!!
sjd
Hahaha! Och jag som trodde att jag hade en hel del.
Men då har jag i och för sig inte räknat med mina omonterade stämplar.
Men jag är garanterat i underläge.
Ska bli kul att se dina inbjudningskort om du vill visa dom sen.
fissa
Då har du/ni inte alls långt kvar nu!
Tiden kommer bara att rinna iväg nu i slutet.
Jema
Jag ska också gifta mig den 26/11. Tiden går så fort nu men det känns i alla fall som att vi har rätt bra koll.
Alexi
Vad kul att det är fler som har den 26 som sin dag.
Var ska ni gifta er och ha för typ av fest?
Jema
oj, det var länge sedan jag var här inne. Hur går det för alla novemberbrudar?
för oss är det den 19/11 som gäller
Vi gifter oss på lördag, 12/11!!! Jösses!!!
Näe, vi är förstås inte helt klara. Sitter med persombeskrivningar till festprogrammet nu, vår toastmaster och madame väntar på det för att kunna slutföra festprogrammet.
Har 30 små presentpåsar kvar att fylla och knyta igen.
Och ska köpa trosor!
Hm.. sen är det fler sådana där småsaker kvar. Fast vi är alltid ute i sista stund!
Snubblade på joggingrundan igår, och hoppas blåmärket och skrubbsåret på armen hinner försvinna. Så himla typiskt!!!
Men det ska bli så himla kul att gifta sig, så allt som krånglar nu känns ändå helt överkomligt!