Juni 2006 - här är vår tråd!
Hur långt har ni kommit i er planering?
Hur långt har ni kommit i er planering?
Ja du. Jag ska hämta den i Göteborg och första utkastet ska bli klart i oktober. Nu måste jag nog dock mejla över en bild på klänningen eftersom den blev lite annorlunda mot modellerna jag tittade på i somras när jag var där och beställde. Känns igen kanske??! Men den blir jättefin med vita pärlor med lite inslag av plommonfärgade pärlor och lite "spret" uppåt.
Åhhh den låter jättefin!!!! Du måste fixa en sida snart och visa allt det fina :D
Jodå. Lokatten knåpar med min sida för fullt. Får piska på henne...
heeheehee
Tur att det finns snälla kissemissar, eller hur?! Men sidan ska vara klar till 1 december så om inte förr får du se då!
Oh ja det är tur att det finns så snälla missar :D
MEN det är ju jääääääääääääääääääääättelångt dit!!!
Kan du inte lägga upp bilder på en msn sidan så länge?
Nyfiken? oooh nej inte alls :D :D :D :D
Jodå... Ska fixa!!! Så fort jag har min klänning. My precious... (Hoppas du läst/sett sagan om ringen...!!!).
Oj oj oj vad ni har hunnit med!! Man får nästan lite panik. Vi har inte fått boka kyrkan än, men har iaf fixat festlokal, bröllopsnatt samt hotellrum till långväga gäster och så förstås tärna och bestman. Nu ligger vi eller rättare sagt jag lågt tills vi får boka kyrkan
Sedan är vi bara i fundrar stadiet på inbjudningskorten (kommer göra dem själv). Vad tror ni om att marmorera utsidan?
*asg* OM jag har!!!!
Pärtan, det låter jättefint!
Vart ska ni gifta er någonstans?