• blondie

Fler tjejer i Malmötrakten?

Fler i Malmötrakten som ska gifta sig nästa år i Aug månad? Vore kul med nya kopntakter som man kan gnälla till o skratta me! Hör gärna av er!! Kram

• Svar på tråden Fler tjejer i Malmötrakten?
  • Mbrud

blondie: Visst är det trist att det inte går att boka resa än! Det hade varit kul att ha det bokat så att man kan längta och drömma...

• blondie

Mbrud!
    Jag vet men vi ska ha våra barn med oss..
    dom e vårt liv..
    kul att alla kommit långt.
    vi har ordnat allt....så nu slappar vi..
    Vi e ca 85 o vårt bröllop går på ca 50000...BRA tycker vi
    kramar

• Puh76

blondie: Vad får ni betala för lokalen? SKa ni ha catering från henne med?

• hjartat73

Tjohoo...nu är brudklänningen och tärnklänningen också klara!

•  Miss Cee

Någon som känner till någon fotograf som tar "secret box" foton i Malmöområdet??
    Gärna kvinnlig =)

• blondie

Puh 76
    Ja vi ska använda henne...varit där på möte idag...fick ett bra pris anser vi så vi e helt klara me den biten nu. SKÖNT! Vi känner många som haft hennes mat och alla e helnöjda...både med mat o service. Hon ger ett bra första intryck oxå...

• Puh76

hjartat73: vad är det för klänning och vad får du ge för den?

blondie: Ok..det var bra att veta!

• hjartat73

Puh76 Jag hade ju inga tankar om hur min klänning skulle se ut så jag lät personalen ge förslag på vad jag passade i och att den var till ett pris som passade mig gör inte saken sämre. Enkel, axelbandslösklänning, med litet släp och fina men diskreta detaljer. Vill inte avslöja allt.

• Puh76

hjartat73: Ok..men den låter jättefin.

• Puh76

Nu har jag fått hem mina skor oxå och bröllopspar till tårtan.

• Glücklich

Ja, verkligen!
    Eftersom alla verkar ha kommit så långt i sina planeringar måste jag fråga om ni har tips på bra band till festen och/eller en kvinnlig solist till kyrkan att rekommendera?

• hjartat73

Långt och långt...ren tillfällighet att jag hittade klänning trodde faktiskt det skulle ta ett par månader att hitta klänning. Trodde jag skulle gå omkring och prova ett antal olika och inte kunna välja osv. Men så blev det inte och därmed blev det lite lugnare. Funderar just nu på vad min blivande ska ha på sig, jag vill han ska ha Frockcoat...hoppas han passar i det.

Ngt band har vi inte än men har tänkt oss en DJ och har hört talas om ngn som kallar sig "Munken", vet ngn om han är bra?

• happy!

Åh, vad kul att se fler som väntar in aug-06! Vi är bokade till den 26, i lund och jag trodde att vi var tidiga med att ha bokat kyrka och festlokal....tydligen inte. Borde man också boka präst, band och fotograf redan nu? Jag trodde att vi kunde ta det lugnt till efter jul...Nu får jag ont i magen..

• Glücklich

Augustibrudar 2006? Finns ni här?

• finns i sjön

Här är en Augustibrud till!
    Har ni förresten sett att det ska vara bröllopsmässa till helgen? Någon som ska dit? Min brudtärna kan inte så jag får nog dra med mig mannen....

• Lady Java

Jag är också från Malmö.

finns i sjön: Var kommer bröllopsmässan att vara i helgen?

• Glücklich

Bröllopsmässan är i Kyrkheddinge...
    Plats: Hemvärnsgården i Kyrkheddinge strax utanför Staffanstorp (Skåne)
    Söndagen den 16 oktober
    Kl 12-18
    Inträde: 50 kr

Kolla hemsidan:www.brollopochfest.se

Svar på tråden Fler tjejer i Malmötrakten?