• blondie

Fler tjejer i Malmötrakten?

Fler i Malmötrakten som ska gifta sig nästa år i Aug månad? Vore kul med nya kopntakter som man kan gnälla till o skratta me! Hör gärna av er!! Kram

• Svar på tråden Fler tjejer i Malmötrakten?
  • Molla

Hej hej!

Vi ska gifta oss den 5 augusti i en kyrka söder om Malmö och ha vår fest inte långt därifrån.

Bokat än så länge är följande:

Kyrka
    Festlokal
    Fotograf
    Band

Resten ligger vi lågt med, men vi har börjat titta så smått på bröllopsresa och transport från kyrkan.

Hur går det för er? Var ska ni gifta er?

Kram Molla

• blondie

Hej alla!
    Molla vi har bokat de samma som ni o ligger oxå lågt med resten. Kollat lite på resa men kan inte boka förren nästa år... tråkigt men va dådå, man kan slappa lite nu
    Ni i Juli e hjärtligt välkomna ni me...hur långt har ni kommit?
    kram

• blondie

Puh 76
    Hur många e ni? Och va fick ni för ca pris om man får fråga?

• Puh76

blondie: Vi kommeer att bli ca 40 st och då får vi betala 900 i hyra plus 5 kr per person.

Ni då?

• hjartat73

Vi har också bokat:

Kyrka
    Festlokal
    Fotograf

Funderar på en DJ istället för band men har inte riktigt bestämt oss än. Har tittat lite på klänning och ring men inte hittat riktigt vad jag vill ha än.

Kram

• hjartat73

Glömde...har ju faktiskt köpt en tiara också redan. Tänkte ha bara tiara och hoppa över slöja.

• Glücklich

Jag ska också hoppa slöja. Min mamma har en tiara i silver som hon fått av sin mamma när hon var ung. Kan vara en fin gest att låna den, tänkte jag.

• Puh76

Vi har bokat kyrka och festlokal. Köpt slöja, tiara, tärnans klänning.

• hjartat73

Jag och min tärna ska gå och titta på klänningar nu i veckan

• Mbrud

Hej, här är en till som gifter sig i Malmö i augusti nästa år (den 19). Vad långt ni har kommit som bokat band och fotograf och har tärnklänningar klara. Får nästan panik! Vi har bokat kyrka och festlokal, men får nog börja fundera på det andra snart också.

Svar på tråden Fler tjejer i Malmötrakten?