• 72-an
    Äldre 9 Sep 10:45
    19729 visningar
    17 svar
    17
    19729

    Ni som fått dalacin mot acne...

    Discodivan:
    Jag har också stressacne, och undrar vad man ska göra för att bli av med den?
    Jag har bra rengöring osv. så större delen av ansiktet är i fin form, men runt munnen och hakan....där är det fullt av bölder och finnar. Har du lyckats bli av med det på nåt sätt? Vad ska man göra när det inte räcker med att köra med bra kost och hudvårdsprodukter? Tips please!

  • 72-an
    Äldre 9 Sep 11:06
    #0

    Discodivan;

    Jo jag vet, men det är lättare sagt än gjort! Tack iaf.

  • 72-an
    Äldre 9 Sep 14:01
    #0

    Jen78;
    Visst är det så att jag har besvär med magen.Jag vet ungefär hur jag ska äta för att hålla den lugn men det ger ju ändå utslag i ansiktet, och eftersom stress även påverkar min mage så är det svårt att bli av med alla bölder....Hur gjorde du?
    Tacksam för alla tips, då det är trist att alltid känna sig ofräsch i ansiktet.

  • 72-an
    Äldre 9 Sep 15:37
    #0

    puff

  • 72-an
    Äldre 9 Sep 20:36
    #0

    Tror ni att Diane funkar när man har stress-acne?
    Jag hade bokat en tid hon gyn. för ett halvår sedan för att få utskrivet ett recept men fegade dock ur, då det sammanföll med skriverier om riskerna för blodpropp osv.
    Men eftersom jag fortfarande har problem så vill jag nog prova Diane om det kan hjälpa mig, så om någon har erfarenhet av detta hjälp mig, please ;-=

Svar på tråden Ni som fått dalacin mot acne...