• amanda­n
    Äldre 8 Sep 20:06
    13658 visningar
    27 svar
    27
    13658

    P-piller mot finnar?

    Är 23 år och ruskigt trött på att ha finnar! Har testat det mesta tetralysal, differin, dalacin mm mm och inget tar bort finnarna helt och hållet. Visst kan det ske förbättringar men bra blir det aldrig.
    Så nu undrar jag om det är läge att testa p-piller mot aknen, vad tror ni? Nån som har blivit hjälpt av p-piller? Vilken sort rekommenderas?

  • Svar på tråden P-piller mot finnar?
  • Okänd
    Äldre 8 Sep 20:22
    #0
    Meddelande borttaget
  • lysmas­ken
    Äldre 8 Sep 20:42
    #0

    det hjälpte mig, jag använder också trinordiol 28, funkar superbra. men allt är ju individuellt, diskutera med din barnmorska ordentligt innan, det kanske finns andra sorter som kan hjälpa dig bättre.

  • amanda­n
    Äldre 8 Sep 21:14
    #0

    Var anledningen till att ni skaffade p-piller att ni ville testa det mot akne??

  • The Fish
    Äldre 8 Sep 21:17
    #0

    finns ett märke som heter Diana eller Diane, som är ett p-piller som eg är en medicin mot acne! Fråga läkaren!

  • i höst?
    Äldre 8 Sep 21:37
    #0

    Tycker absolut p-piller hjälper! Trodde också att de försvann pga att man blev "vuxen". Men när jag slutade med dem kom de tillbaka....

  • Ei saa peitää
    Äldre 8 Sep 21:41
    #0

    Jag fick p-piller på rumpan av mina Desolett men i ansiktet har jag sällan finnar.

  • Okänd
    Äldre 9 Sep 00:35
    #0
    Meddelande borttaget
  • Alexan­dra25
    Äldre 18 Sep 23:56
    #0

    Jag kan verkligen rekomendera p-pillret Jasmine. Min hudläkare sa att det skulle funka och det gjorde det! Hade tetralysal och allt det där men inget hjälpte. Nu har jag varit finfri i 3 år Skönt!!
    Kram på dig och hoppas att det funkar för dig.

  • oslo brud 6/5/6
    Äldre 19 Sep 08:08
    #0

    Ville bara slänga in att DET HJÂLPER! har slutat äta p-piller, för att kunna skaffa barn, efter 8 års bruk. och jag ser ot som en 14-is i ansiktet!! HEMSKT...
    *snyft*

    Maria

  • Febria­ribrud
    Äldre 19 Sep 08:24
    #0

    Huwwa,

    Jag åt Diane i 8 månader, mådde bra och fick perfekt hy!

    Nu provar jag yasmin, får se om det hjälper:)

    Lycka till!

Svar på tråden P-piller mot finnar?