• osse

Hjälp mig hitta fördelarna med vinterbröllop!

Vi har bestämt att gifta oss i januari 07 i Göteborg. Grejen är att det var m2b som kom med idén då det är ett speciellt datum för oss. Men egentligen vill jag nog hellre gifta mig på hösten. Har inte sagt något för jag tycker det var en bra idé han kom med.
    Kan ni som gift er under januari komma med lite hjälp eller tala om fördelar med att gifta sig i januari? Känner mig lite vilsen

• Svar på tråden Hjälp mig hitta fördelarna med vinterbröllop!
  • Nike

Är lite sen av mig, men skulle jag kunna få detta också??? Snälla!!!!
    nike-1001@hotmail.com

"Jag har gjort en liten planering för en vinterfest som jag har i ett worddokument. Sätt ut din mailadress så mailar jag dig den. Den är inte fullständigt bröllopsanpassad men lite kan du säkert använda dig av."

• feb25

ni har mail
    skoter,bride no1,gerda,Åre bruden 07,Sara & Robert

lycka till

• Åre bruden 07

Tack så mycket feb25

• Kaijsa

Här ähar du en som medvetet valt ett vinterbröllop!!!

Just för att det är så mörkt ute, man kan ha ljus, och som de skriver i tråden - det blir lite högtidligt och elegant!

När det gäller stövlar - kolla in Lars Wallins kollektion för Rizzo!

själv har jag valt ett par andra i hans kollektion - med päls....vintrigt så det förslår!!!

www.rizzo.se/dam/&id=73

• ice princess

Jag hittade vita stövlar på Scorett. Däremot har jag inte löst vad jag ska ha för ytterplagg än. Vad ska ni ha?

• Kroken

Jag ska också gifta mig i vinter och ser flera fördelar med detta. Bla man behöver aldrig oroa sig för vädret eftersom man kan räkna med att vara inne. Man behöver inte bli besviken att det inte blev varmt och soligt, för det räknar jag intemed. Sen blir det jätte vackert med alla ljus.

Ice princess: Jag läste om en brud som hade sytt en vit cape i flees. Det verkade inte så svårt så jag ska nog försöka göra något sådant som ytterplagg. Man är ju inte ute så länge. Det blir ju inte så dyrt heller för den lilla stunden man ska ha den.

• osse

Jag har också funderat på om man kan sy en cape, de verkar vara svåra att få tag på annars till hyfsat pris. Om någon hittar mönster är det bara att hojta till

Svar på tråden Hjälp mig hitta fördelarna med vinterbröllop!