• babbs

Ny gotlandstråd inför sommaren 2006

Tänkte starta och se, finns det fler än jag som gifter sig på vår underbara ö nästa år? Här är det fårö som gäller för oss. Krockar med medeltidsveckan. Hopplöst med boende för hitresta vänner redan nu...
    Vi får väl skicka ut inbjudningar i november *asgarv* för att alla ska få någonstans att bo. Annars får de väl tälta men som någon annan sa här på BT..."inte alla är roade av kombinationen kostym/friluftsliv"

Hur går det för Er andra??

• Svar på tråden Ny gotlandstråd inför sommaren 2006
  • katarina btb06

Hej!
    Här kommer ännu en gotlands-brud! Vi kommer att gifta oss i maj och kommer att ha festen ute i Ljugarn på Sjöviksgården. Däremot har vi inte ännu bestämt kyrka/plats. Funderar på Lau kyrka av tradition i familjen, men har inte varit och tittat på den. Är det någon som har något annat tips på plats att gifta sig runt Ljugar?

• Jenny i England

Mamma har en bekant som påstår man ska ha goron till kaffet. Varje gång han ringer till henne säger han: "Behöver du låna mitt goronjärn?" haha

Vi ska inte ha kakor alls, bara tårta. Mitt dilemma är om vi ska ha kaffe eller champange till tårtan.

• babbs

Ja gorån ja, jag tror att det är en "suder-grej", på norr är det vanligast med kringlor tror jag.

Hur går det annars med planeringen?

• Jenny i England

Aha, var det så det stavades
    Inte är de speciellt goda heller , haha

• babbs

Fler som gifter sig på Gotland sommaren 2006???

• Jenny i England

Någon som har tips på en bra fotograf?

• babbs

Göran på Bildvision är bra. Maria hemlin på Hemlins är och så trevlig. Och då talar jag om fotografer i Visby...

• babbs

Puff puff

Hur går det för oss?
    Det går ju så långsamt...
    Fler som vill dela med sig?

• Peppan

Ja det går lite trögt här med. Skall snart fara och kolla på klänning, kommer att bli spännande. Men annars ligger vi lågt ett tag, nu är det skolan som tar en hel del energi i stället.

Svar på tråden Ny gotlandstråd inför sommaren 2006