• kissekatt

Hjälp! utslag?

Plötsligt, för några dagar sen, fick jag massa små "knottror", bara i pannan. Är det finnar? Har inte haft ngr problem (akne) med min hud ett bra tag så vad är det? Det är små knottror, ser lite ut som blåsor och är FULA! Vad ska jag göra? Tips snälla!

• Svar på tråden Hjälp! utslag?
  • nenne_74

När min lugg var jämnlång med håret hade jag inte några problem, men när jag klippte lugg och började använda hårspray fick jag samma problem som du. Hårsprayet täppte antagligen igen porerna i pannan. Kan det vara så att du har börjat med någon ny stylingprodukt i håret?

• Jämtlandstaus

när jag slutade med p-piller fick jag massor av knottror just i pannan.

/A

• Dadel

Köpte en ny hudkrän för ett tag sedan, Nivea. Blev knottrig i hela ansiktet. Såg ut somen knotring kondom, om man får lov att säga så.
    Är det något sånt du kan ha råkat ut för?

• Jajosefina

Är också knottrig i pannan, skitfult!! Vill också ha tips.. Ha börja me nytt ppiller nyss och ska se om de funkar, annars vet ja inte va jag ska göra!

• kissekatt

Ja, det kanske kan vara min kräm. Jag har haft den förut men det var ngn gång i vintras jag använde den senast. Kan jag ha reagerat på den? Men senast var det inga problem, kan jag ha blivi allergisk trots att den funkade förut? Och det viktigaste, hur gör jag för att få bort knottrorna?

• Jajosefina

Testa dalacin, receptbelagt, funkade jättebra för mig första gången ja använde det men nu, andra gången, hjälper de inte alls..

• *Galadriel*

kissekatt: kan det inte vara så att krämen blivit för gammal? i vintras, det är länge sen det ..

//G.

Svar på tråden Hjälp! utslag?