27 maj är den stora dagen
Hej på er blivande fruar!
Den stora dagen för mig är 27 maj.
Längtar som bara den, men blir ju lite panikslagen när man läser om alla som bokar och planerar hur långt i förväg som helst...
Hur långt har ni kommit?
Hej på er blivande fruar!
Den stora dagen för mig är 27 maj.
Längtar som bara den, men blir ju lite panikslagen när man läser om alla som bokar och planerar hur långt i förväg som helst...
Hur långt har ni kommit?
Vårbrud76: Håller med dig... Min m2b har fått i uppgift att välja marshaler, fixa band (han har en massa kompisar som spelar i band) och att beställa tårtan (en kompis till honom e konditor). Tror ni han har gjort något av det...? "Neeej, han säger bara det e lugnt, det ordnar sig, gott om tid kvar". Verkar som om han tror att allt går att ordna veckan innan bröllopet bra...
Kramiz!
Vi ska oxå gifta oss 27:e maj! håller med om att många verkar ha kommit långt.. Ska var på Skansen Lejonet i Gbg, urmysigt ställe. Vi således bokat lokal för festen och vigseln, fotograf och börjat kolla runt på inbjudningar osv.
Såa tjejer...ni kickade igång mig ordentligt!!
Nu har jag gjort inbjudan, placeringskort, och snart färdig med festalbumet. Bordsplaceringen är ju inte helt lätt att göra när man inte vet riktigt om alla kommer, men lite prel.så där kan man ju göra...
Vigselprogramet har jag inte börjat på, har väldigt svårt med att välja låt som solisten ska sjunga. Är mest inne på engelska låtar, har ni några tips på passande fina låtar kanske??
Vårbrud76: Vår solist ska sjunge Heaven av bryan adams. Funderar även på om han ska sjunga det vackraste, men den e så vanlig...
Funderar också på att slå till 27 maj =)
27:e maj e en bra dag
Hur går det för er? Här står det rätt så stilla just nu. Hade tänkt bjuda på en klänning på ebay, men auktionen hade precis gått ut, och nu har säljaren höjt priset betydligt. Otur!
Här har det varit lugnt, har varit i Noge en vecka och dykt, de e precis de har ström i stugan vi bor, så det har varit väldigt skönt att kunna koppla bort allt för en stund.
Men nu e man hemma igen och tillbaka till bröllopsplanerna. Toastmastern har vi lyckats bestämma vem det ska vara, det blir min m2b syster, tror att det kommer att funka jättebra :)
Sen håller vi på att diskutera om bröllopsresan till leda, var först inne på att åka till karibien, men är nu mer inne på att åka på en lite mindre bröllopsresa (typ egypten, kroatien eller nåt sånt, e de nån som har tips, så dela gärna med er! Gärna någonstans där man kan dyka...) direkt efter bröllopet och sen åka till thailand igen till vintern/våren istället... Har varit i thailande två ggr tidigare och vi har blivit hopplöst förälskade i landet
Hur har det gått för er andra?
Helloj !!
Jag längtar oxå till den 27:e maj för då gifter vi oss !
Vi har bokat kyrka, präst,festlokal och mat. Frisyren ordnar "gubbens" syrra.
Å så är man inne på denna sidan å blir ju ännu mer förväntansfull !
Hej på er 27-maj-brudar!
Vi har precis datum och bokat kyrkan! Men nu blir jag nästan förfärad när jag ser hur långt alla har kommit! Vi har inte bokat lokal eller någonting... Känner lite press måste jag säga... Känns spännande detta, men det gäller ju att vara ute i god tid!
Hur stora bröllop ska ni ha? Vi ska nog bara ha ungefär 30 gäster.
/Jess
Vi ska ha 70 gäster för det är vad som går in i lokalen. Själv är jag lite stressad för att jag inte bokat frisör. Vissa frisörer i Stockholm verkar bokade långt in i augusti nästa år och 27 maj är ju ett så bra datum att jättemånga valt det. Men det ska nog lösa sig.
Vi har bjudit 70 gäster, men betvivlar att alla kommer, tror att vi kommer att hamna runt 60 gäster ink barnen. Känns rätt lagom, man ska ju hinna med alla ;)
Har nu lyckats boka in smink och frisör i alla fall, e jätteskönt att ha det klart :)
Hejsan Hoppsan!
Här är ännu en som gifter sig 27e maj!!
Har dock inte kommit lika långt i planeringen som ni andra, men kyrka och präst har vi än så länge. Har vi det, ordnar sig resten hehehe så länge min älskade blir min make, och jag hans hustru så blir allt bra!
Lycka till, kul att se att det inte bara var vi som fann det datumet speciellt!!
- Cleric, Blivande Brud (2006-06-27)
LOOOL mitt tangentbord flippar, mina femmor = sexxor?? Sett det nu överallt,..
2006-05-27 skall det ju vara *skratt*
- Hur ändrar man sina meddelanden?
hejsan brudarna !
Har ju funderat lite på festen. Lokalen är bokad å vi ska ha en enkel fest. Det serveras buffé å festen ska vara kul å spontan- vi ska bara fira att vi är så himla kära! Så kom någon med idén att ha lite show emellanåt när man äter, typ "Wallmans salonger" sång å dans å lite humor. Kändes ju som en konstig idé först men nu tycker jag det låter rättså kul faktiskt. Vad tror ni ?