2006- 12/8!!
Ville bara berätta att nu har vi bokat kyrka och festlokal!!
Nu börjar det kännas på riktigt!! Overkligt! Jag måste säga att BT är en superbra sajt! Har fått så mycket tips!
Kramar
Ville bara berätta att nu har vi bokat kyrka och festlokal!!
Nu börjar det kännas på riktigt!! Overkligt! Jag måste säga att BT är en superbra sajt! Har fått så mycket tips!
Kramar
Partypinglan:
Tält blir ju supermysigt!! Kan dock tänkte mig att det kostar en hel del att hyra ett ordentligt sådant... Sen är det alltid roligt att få gå på bröllop i en mer personlig miljö som er hemma hos dina farföräldrar. Dessutom är det faktiskt inte helt fel att spara in en liten penning .
Har du/ni funderat lite över vad ni ska servera? Är nog rätt roligt att laga sin egen mat om man är ett glatt gäng som hjälps åt!!
åh fick hem en cathedral lång slöja nu med kristaller, ett par brudskor och en bustier, allt var SÅÅÅ fint, men skor e ju svårt, snygga e ofta inte sköna o tvärtom. men man får väl slänga av sig pjucken sen efter ett tag
discodivan:
Vad kul att du är nöjd med det du beställt!!
Skorna är inga problem för mig. Jag kommer enbart gå på utseende! Är de sedan också sköna så är det bara en bonus!!
jo det lär bli så här oxå huvudsaken man e snygg :D :D
Discodivan >>> Vart beställer du dina grejer ifrån? El har ja anske missat det i nåt tidigare inlägg? Hm..
Sandra >>> Vet inte riktigt ännu vad det blir för mat men förmodligen svenskbaserat då vi har massor av finnar (sambons släkt), folk från USA, UK & Skottland. Kanske lite sill & nubbe (även fast det inte alls e bröllop), rostbigg, mammas pot.sallad, hembakt bröd osv... Jag e lite kräsen när det gäller mat så buffé passar mig perfekt! Sen vill jag ha en smarrig bröllops-chokladtårta till efterrätt... :)
ebay ebay ebay :d
oj fel gubbe :d
eh jag helt väck eller :D
Vi är många i den här tråden med god smak!
Vi ska också ha en bröllopstårta gjord på mycket mumsig choklad!
Hm, man kanske ska kika runt lite på E-bay då.. Verkar va många här på BT som hittar en massa fint där (och billigt)...