2006- 12/8!!
Ville bara berätta att nu har vi bokat kyrka och festlokal!!
Nu börjar det kännas på riktigt!! Overkligt! Jag måste säga att BT är en superbra sajt! Har fått så mycket tips!
Kramar
Ville bara berätta att nu har vi bokat kyrka och festlokal!!
Nu börjar det kännas på riktigt!! Overkligt! Jag måste säga att BT är en superbra sajt! Har fått så mycket tips!
Kramar
Visst är det skönt att leva i illusionen att man är ute i god tid med planeringen. Skulle inte förvåna mig om sedan veckan innan får stressa som en galning!
Roligt att höra att så många också vill ha det enkelt men elegant. Stödjer samtliga i deras val av färgtema. Alla nyanser av vitt och grönt är sååå fint! Dessutom passar rosa väldigt väl med den kombinationen.
Yossan:
Rembo är ett klänningsmärke. Kolla in följande sidor och säg gärna vad du tycker!
www.rembo-styling-com
www.rembo.de
Den senare sidan är bättre då man äve kan se klänningarna bakifrån.
Mi@:
Lycka till med kyrktitten!! Hoppas den passar er. Sendan håller jag även tummarna för att ni väljer att gifta er den 12:e...Inte helt oväntat kanske med tanke på trådnamnet!
Izunia:
Finns det möjlighet att besöka din/er hemsida? Vore jättekul att få lite inspiration!
Håller själv på med vår, men den kommer inte bara innehålla info om bröllopet utan även annat smått och gott. Velar också kring hur mycket information jag ska lägga upp där. Har man med ring, klänning mm på bild så blir det liksom ingen överraskning för gästerna... Vad tycker du??
Äsch, skrev visst ena länken lite fel! Gör ett nytt försök:
www.rembo-styling.com
Ha det bra alla!!
ja nog lär det bli panik sista månaden hur man än gör
jaja, det vi kan göra innan nu är inbjudningar eventuella festprogram och fixa skor och musik. allt annat e färdigt
Hejsan! Här är en till med datum 12/8
Vi gifter oss i Uppsala.
Har ganska mycket klart!
Kyrka
Lokal
Ringar
DJ
Bröllopsnatten
Brudfölje samt toastmaster o toasmadame
Kläder till brudgum och en av bestmanen.
Lite kul att alla verkar gå på samma färgtema, vi kommer ha ljusgrönt, rosa, silver och lite ljuslila. Har även börjat kolla lite trycksaker till inbjudan osv.
Kul med en tråd där vi kan bolla ideer med varandra, vi ska ju alla gå samma väg!!
Vi hörs snart igen..
hej så länge
Vad roligt att vi är så många!
Glömde skriva att jag vet vilken klänning jag vill ha, nixa 751, samt att vi ska ha limegrönt, vitt ,silver o en aningens cerise som tema. Är inte prinssesig alls, men tycker dessa färger passar ihop.
Ni får gärna kolla in vår sida med foton, den är inte för gäster o info, utan mer för tärnor o andra som vi vill höra vad de tycker. En sida där vi kan samla bilder med förslag.
Vi har börjat klippa o klistra med inbjudningarna, jättekul! Ni ser några förslag här ( bara prov där vi leker med färgerna ). Säg gärna vad ni tycker!
www.mypix.se/ShowFriend.asp
fiafiber:
Kul att se alla bilderna!! Fanns en hel del fina buketter och frisyrer! Verkar som ni har fått tag i en mysig kyrka och lokal.
krizzy:
Välkommen till vår alldeles färska tråd!! Jag hoppas verkligen vi ska kunna följa varandra i denna ända fram till Dagen D.
discodivan:
Har ni kommit så långt att allt är färdigt förutom de få sakerna du nämde?? Oj, vilken prestationsångest jag precis drabbades av!
det finns ju inte så mycket mer att göra än det innan det är dags för maten att lagas. här är lite av våra saker
groups.msn.com/libenhedwahlbom/shoebox.msnw
Sandraocherik:
Pa hemsidan har vi inte bilder pa detaljerna, det ska vara en överraskning at gästerna. Men vi har massa annan info!
Här är var hemsida:
www.brollopshemsida.com/isabelle&andrew
var planeringssida:
groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/shoebox.msnw
(blommorna är pa sida 2)
Wow, ännu fler på tråden!!
Sandraocherik:
Har kollat in Rembo hemsidan. Vilka snygga klänningar! Supercoola!Finns det någon speciell klänning du har valt ut??
Fiafiber:
Verkligen fin kyrka och lokal!
Discodivan:
Underbart vacker känning! Det måste vara skönt att ha hittat kläderna! Jag kommer nog att börja leta om några månader. Vill gå ner de kilon jag lyckats gå upp sen jag slutat röka...
Izunia:
Vad glamouröst och lyxigt det kändes att titta på grejerna du valt ut! Allt var snyggt! Tärnklännigen var hur fin som helst, speciellt färgen!!