bröllop juli 2006
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Här är en till! :)
1 Juli-Överlycklig, Korsberga Kyrka, Ruders Egendom TIBRO.
1 Juli Eilenna, Täby kyrka, Odd fellow, Täby
1 juli Frk Frippe, Lungs kyrka, Storfors
5 Juli - Hensa, Knista kyrka Fjugesta.
8 Juli-GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Terrassa i Föreningssparbanken Nässjö
22 juli-Buppi, Vitaby kyrka, Tranesgården i Skåne-Tranås
22 juli-Jojsan, Älvsby kyrka, Älvsbyn
29 juli-Tess*, Sya Kyrka, Hemma, Mjölby
29 Juli-BoIs, Tofta kyrka, Härslövs Folkets hus, Landskrona
29 juli-bullisklubben, Katarina Kyrka, Skeppsholmen, Stockholm
29 juli-Carolinque, Stadsparken, Falun.
Nu har jag gjort det!!! Pratat med min far och sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom alls. HOPPAS bara att han accepterar detta, det har han ju inte gjort innan, men nu tänker jag inte svara om det är dolt nummer som ringer. Jag vill ju leva och må bra!!!
Tack för stödet, nästa gång jag skriver så hoppas jag att det bara är glada grejor om bröllopet tex!
Överlycklig: Grattis överlycklig. Hoppas allt löser sig och att din pappa respekterar din vilja. I värsta fall får ni väl ta till stora arteleriet ex, Om nu din far ringer be din sambo svara om han är hemma och tala om för honom att han inte får ringa igen. I värsta fall får han väl hota med polisanmälan. Visa enad front men att du slipper ta samtalen med honom. Är du själv hemma hade inte jag heller svarat. I värsta fall får man byta telefonnr, det har jag en kompis kompis som gjorde för att slippa sin morsa.
Hoppas det lugnar ner sig för dej så du kan engagera dig i ditt bröllop och bli världens lyckligaste brud
Hiskeligt många som gifter sig den 29 juli.. poppis datum.. känner mej fortfarande ensam på den 8:e
Hej tjejer......
Tack för komplimangen om min Sari Githkat
Jag är oxå ensam om mitt datum, men det har vi redan förstått *s* Vi är juh så vrånga och ska absolut ha på en Onsdag *ler*
Längtar efter lkameran så jag får lägga in mina bilder så ni kan titta på den underbara kyrkan och Svartå herrgård där vi ska ha vår fest
Tydligen smittar det av sig här i krokarna med bröllop. Min mobror och hans tjej (en gammal kompis till mig) gifter sig Januri -07 på SriLanka...och hennes syster som bor i närheten av mig gifter sig i i slutet av Juni eller början på Juli som oss bara för att Christina min morbrors tjej ska kunna vara med på deras bröllop hon bor annars i England, men kommer hit för att vara min tärna
Oj, glömde juh Överlycklig...stå på dig....det är din dag och det är bara du och din blivande som kan bestämma över eran lycka.....om du förstår vad jag menar.
Lycka till *kram från Sandra*
Hensa det verkar sprida sig runt oss oxå. AnelP är min vän och sen har min M2B kollega gått o förlovat sig =0)
Måste fråga varför har ni valt en onsdag?
Det har varit tyst härifrån de sydliga breddgraderna, har inte blåst bort, men har bara varit så himla trött de senaste dagarna att jag inte orkat göra några inlägg. men jag har läst vad ni skrivit.
GithKat; Hur gick det på er träff i helgen? var det många som kom?
Överlycklig; Har läst vad du skrivit och det viktigaset är att du står på dig och att ni under ex. vigseln har folk som "håller utkik" efter din pappa och om han dyker upp så får det mota bort honom.
Stå på dig...Håller tummarna.
Jag har ingen kontakt medmin pappa heller, träffade honom för första gången på 10år i våras då farmor gick bort. men jag oroar mig inte för att han skall dyka upp på vårt bröllop, det vågar han inte. och tyvärr har han ingen vän kvar i släkten.
Nog om det...
Jag varit på stranden och börjat samla stenar till placeringen, tänkte börja i tid. Kopieringsapp. på jobb gjorde att där blev en svart rand på inbjudningskorten så den skall jag inte använda. Får prova den på andra avdelingen, lite äldre men får väl testa.
Tack tjejer, jag gör allt för att må bra. På fredag tex så har jag och mina två närmaste tjejkompisar bestämt os för att börja dagen med frukostbuffe på stan, sedan halv tio ska jag på marsage för att klockan 11 gå vidare till manikyr och pedikyr. Klockan 17 har jag och min prins bokat en badtunna utomhus :D och det känns SÅ lyxigt!!!
Åh, jag har ju beställt min kläning från USA nu och idag fick jag veta att den inte beräknas komma fören 20 feb..urk...15 veckor ungefär och när vi bokade sa de 12.. men det är väl bara för att det är jul..Ha det bäst!!!
Lägger till mig!
8 Juli-GithKat, St:a Valborgs Kapell- Lövhult, Terrassa i Föreningssparbanken Nässjö
22 juli-Mi@, Ljusvattnets kapell i Ljusvattnet, Burträsk
Nu har någon visst tagit bort mig, så jag skriver dit mig igen.
1 juli - R&F (1/7 2006), Sandviks Kyrka i Burseryd.
22 juli-Mi@, Ljusvattnets kapell i Ljusvattnet, Burträsk