Decemberbrudar 2005, del 3!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar, så här kommer en ny! Välkomna till Decemberbrudar 2005, nr 3!
Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar, så här kommer en ny! Välkomna till Decemberbrudar 2005, nr 3!
Fazerina: Jag är från Vasa och ska även gifta mig där, men är bosatt i Sundsvall.
Blir det helt fel och ha pappersmuggar till glöggen? För några glöggmuggar har vi då inte...Först hade vi funderat om vi skulle skåla utanför kyrkan, vilket kunde bli ganska mysigt. Men man vet ju inte hur vädret blir!
Nja.. hade inte tänkt att ha pappersmuggar, men vad tror du om Ikea?? Kan de ha lite närmare jul?
Vi ska ha skålen inne, vad vet man, här uppe i Jämtland kan vi ha -30 på nyårsafton :-S
Hej Vinterbrudar Här kommer ja me!!
Vi ska gifta oss på nyår
Vi har färdigt allt förutom inbjudningskorten och frisör ( vilket inte är det lättaste att få )
Beställde ringen igår kändes konstigt, verkligt om jag så säger...
AlmostMrs,
Har du någon bild du kan visa så får vi se hur ringen ser ut?
Har du någon idé på hur inbjudningskorten ska se ut? Färg, form...?
/ Elin
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m1252059-4.html
här kan ni kolla...
Har tyvärr borta lite bilder ( de ligger kvar i vår gamla dator, har inte fört över de än)
Vilka fina inbjudningskort! De påminner ganska mycket om våra. Vi kommer att ha en vattenstämplad snöstjärna utanpå våra, och själva korten är mörklila (åt purpurhållet). Sen är inlagan cremevit och även den vattenstämplad med snöstjärnor. Är det vinter så är det, eller hur!
Jag har inte lagt in några bilder på våra inbjudningskort än, men det kommer snart...
Vad roligt att ni hade bilder på så mycket! Har du bestämt dig för vilken av håruppsättningarna, buketterna och dukningarna det blir?
Jag är så lättad och glad nu! Min blivande man och hans syster har lägligt nog fått 25 000 kr var av sina föräldrar, så nu behöver vi inte oroa oss mer för bröllopsbudgeten! Det känns sååå skönt!
Var bara tvungen att dela med mig av min glädje med er, underbara bröllopssystrar! KRAM!!
Kom att tänka på att mitt förra inlägg kanske blev lite dumt. Jag menar inte att skryta med att vi har fått en massa pengar, när säkert några av er har svårt att få ihop budgeten. Tänkte inte på att det kanske var lite klumpigt av mig. Hoppas att jag inte gjorde någon av er irriterad... Jag är bara så lättad över att inte behöva oroa mig för budgeten.
Du, skulle vi få 25 000 ,- skulle jag oxå jubla ut det... Det är ju jättekul att ni inte behöver tänka pengar( det gör ju hela planeringen mycket roligare)
Korten vi har är ideer.. vi har faktiskt tänkt ha midnattsblåa kort med cremevita inlagor + att hehe jag faktiskt ( utan att härma ) tänkt beställa stämplar å vattenstämpel från Panduro
Funderade faktiskt om jag ska vika det blåa pappret över själva kortet med text på som ett kuvert typ och sedan köpa silverlackstång och en stämpel till att försluta kortet... Förstår ni hur jag menar???