• vinterbrud06

Fler vinterbrudar?

Har bestämt oss för att inte vänta utan slå till nu i vinter, förmodligen blir det januari. Plötsligt är det hur mycket som helst att hinna med och tänka på. Men det känns så kul! Har kollat på lokaler och hittat vår kyrka. Fler som gifter sig i Stockholm i vinter?

• Svar på tråden Fler vinterbrudar?
  • Jämtlandstaus

sant, vår plan är att göra en långresan innan, och då bland annat till kina, så då kanske man kan sy upp nåt där ;)

vore kul

kul med Åre. det finns några "såna Årebrudar" här :)

• drömbrud

en vinterbrud till..:D

• Skidbrud (gift)

Ja, det är ju perfekt att låta sy upp en klänning. Om inte annat så kan du ju köpa tyg och låta någon här hemma sy upp den!

Jaha, finns det många Årebrudar här? Har stött på en bara!

• drömbrud

Jämtlandstaus ...Vart hittade du BRUD2 bilden??? En SÅÅÅ underbar klänning!!! somm jag letat efter o allt!!! ?!?!
    :D:D:D:D:D:D:D

• drömbrud

Asså hittde bilden på din inspirations länk..

• Sandra_A

Jag ska bli vinterbrud... Men inte förrän 9 december 2006. Längtar! :)

• Jämtlandstaus

Jolien - jag snodde den av någon här på bt... är inte säker på var den kommer ifrån..... :-/
    ska se om jag kan hitta igen henne/den

• Jema

Här är en till vinterbrud. Först februaribrud-06 till jag blev gravid och nu är jag en novemberbrud-05.

Har ca 3 månader kvar innan det är dax för vigseln.
    Har bara bokat resturang/feststället, kyrkan är nästan fixad och sedan är det stopp.
    Inbjudningskorten, placeringskorten, festhäftena och vigselprogrammet kommer min snälla syster att trycka, då hon jobbar inom den branschen.
    Sedan så ska jag snart gå ner till frisören och boka tid och även till floristen.
    Och de viktigaste är ju att fixa klänningen! Tänker låta en sömmerska sy upp den, så den passar perfekt.
    Sedan är det ju ringen.

Oj, blir så stressad bara jag tänker på det.

Jema

• Jema

Jolien
    Jag är inte alls säker, men jag tror att klänningen kan komma från Udesign.
    Är som sagt inte helt säker.

Jema

• Ofelily

Feb25:
    Vigas utomhus i november är det väl inte tal om?? Tänk om det bara är regn och rusk? (Jag är verkligen ingen höstmänniska... Men vi orkade inte vänta med bröllopet till 2007 och kan inte gifta oss tidigare nästa år heller...) Så vi har nog tänkt oss att gifta oss inomhus där vi ska ha festen. Var nu det blir? Jag blir inte klok på det här. Vill ha det så fint som möjligt, inte bara stå i ett tråkigt rum liksom... Några tips??? Någon?

Svar på tråden Fler vinterbrudar?