• vinterbrud06

Fler vinterbrudar?

Har bestämt oss för att inte vänta utan slå till nu i vinter, förmodligen blir det januari. Plötsligt är det hur mycket som helst att hinna med och tänka på. Men det känns så kul! Har kollat på lokaler och hittat vår kyrka. Fler som gifter sig i Stockholm i vinter?

• Svar på tråden Fler vinterbrudar?
  • dubbelbröllop05

Nån vinterbrud som har lust att chatta?

• Brunkullan

Hej!!

Här är en till vinterbrud! Jag gifter mig den 4 februari 2006!

Brud i mellandagarna:

Vi har skrivit "festfin" i vår inbjudan......

• feb25

ofelily
    vi kommer att vigas på långholmen, ute helst men man vet ju inte med vädret i feb.
    vi vill ha säckpipa som musik o sen har vi inte kommit mycket längre än så. *ler* tycker det är svårt att bestämma sig men vi vill inte ha längre cermoni än max en kvart, vi är lipsillar båda två. .

hur har ni tänkt?

• vinterbrud06

Dukningsförslagen var jättefina! Tack för dem. Gillade särskilt de med röda rosenblad. Hur får man tag på någon som spelar säckpipa förresten? Var på ett bröllop där en säckpipeblåsare spelade i kyrkan och det var otroligt.

Är lite ledsen, stället vi skulle ha festen på har stängt i januari men sa att de kunde ha öppet för vår skull, nu har de ångrat sig.

• Jämtlandstaus

Här är en till vinterbrud. men först 2007. Brunkullan we meet again! =)

• Skidbrud (gift)

Här är en till vinterbrud! Dock inte för än jan 07!

Längtar otroligt mycket och har börjat så smått med planeringen!

• Skidbrud (gift)

Jämtlandstaus:

Vilken bra sida! Jättefina klänningar! Ska nog ut en sväng på tisdag och börja kika lite! Har du bestämt dig för en klänning?
    Vi ska också gifta oss i Jämtland!

• Jämtlandstaus

Nej, har inte ens provat någon ännu, men jag vet vad jag vill ha ungefär :) det känns lite tidigt ännu.

jo, vi ska gifta oss borgerligt i östersund,men kommer ha ett "riktigt" bröllop ändå

• Skidbrud (gift)

Ja, jag vet, det känns lite tidigt men man kan alltid titta lite! Sen fick jag höra att man måste beställa typ 4 mån i förväg och tiden har ju en tendens att flyga iväg!
    Vet också på ett ungefär vad jag vill ha men det finns så många fina!
    Vi kommer att gifta oss i Åre!

Svar på tråden Fler vinterbrudar?